Betekend nog niet dat je dus al dood bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Hij heeft gewoon een hartstilstand gehad.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Hij belde me net dat ie dood is
WHAHAHAAHHAHA!@!!@!#!![]()
![]()
![]()
![]()
Waar is hanna?quote:
Hij is in coma was op cnn, daar kun je toch wel uitkomen?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef Crack_ het volgende:
Ken niet veel mensen die het overleven bij een hartstilstand..
Ik weet echt zo 99 % zeker dat hij dood is, zoiets verzin je niet lijkt me ?
GODVERDOMME!
Die is niet meer sexyquote:
Bedoelen ze met coma niet gewoon dat ie eigenlijk dood is maar dat ze hem kunstmatige in leven houden ? Ja ik weet niet hoor, maar zulke dingen doen ze toch wel eens..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij is in coma was op cnn, daar kun je toch wel uitkomen?
Waar blijft dan die andere sexy avatar?quote:
Inderdaad, ziekte na ziekte had ie. Maar CNN zegt expliciet geen bevestiging te hebben dat hij dood is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bedoelen ze met coma niet gewoon dat ie eigenlijk dood is maar dat ze hem kunstmatige in leven houden ? Ja ik weet niet hoor, maar zulke dingen doen ze toch wel eens..
maar hooooooooop het dat ie het overleefd!
Want wat had die gast toch een kut leven, terwijl ik denk dat hij heel aardig was en het allemaal goed voor had met iedereen
jezus
Ik vind deze wel sexyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar blijft dan die andere sexy avatar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]NietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
Vooruit danquote:
Tussen quotes, betekend niet dat ze het bevestigen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:40 schreef Kopbal het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen/2030350/michael-jackson-overleden.html
Zo zie je maar dat bekende mensen eigenlijk een kutleven hebben. Meestal plegen ze nl zelfmoord.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan het gewoon niet geloven dat hij dood zou zijn! Op tv hadden ze het over een vergelijkenis met elvis ?Al die helden gaan zo vroeg dood
Bluh, ja indd .. maar daar waren we al eerder achter..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat bekende mensen eigenlijk een kutleven hebben. Meestal plegen ze nl zelfmoord.
Dat dus, ik geloof het gewoon nog steeds niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bluh, ja indd .. maar daar waren we al eerder achter..
Ik vind dit níét leuk
LOLZquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Hij belde me net dat ie dood is
WHAHAHAAHHAHA!@!!@!#!![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Betekend nog niet dat je dus al dood bent.
Ja, joh, dat ze zo helemaal huilend naar binnen rent.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
En ze zeiden van dat LaToya huilend naar binnen renden ofzo toch ..
Ik zie het al helemaal voor me ..
Meer dat je het verdriet zou zien van iemand die net iemand dierbaars is verloren, dat is echt hartverscheurend ..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, joh, dat ze zo helemaal huilend naar binnen rent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |