Biologisch gezien is het haar kind natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Eensch, en als je in haar geval een kind hebt, een heel jong kind, dan ligt dat meteen weer heel anders
Dat noem ik zwak dat jij dat vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
wat is daar "vaag"aan. Het staat er toch duidelijk genoegquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:56 schreef msnk het volgende:
Nog nooit van gehoord
Naja zal wel, RIP. Beetje vaag, jezelf ophangen nabij het huis van je zus...
Mee eens. Dan ben je niet sterk genoeg om er voor te vechten IMHOquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoezo trolls? Ik vind dit echt zo'n enorme egoistisch en zwakke daad.
Ik vind het een vage actie, niet een vaag geformuleerde zinquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:00 schreef Fockker het volgende:
[..]
wat is daar "vaag"aan. Het staat er toch duidelijk genoeg
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:11 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Mee eens. Dan ben je niet sterk genoeg om er voor te vechten IMHO
Je kunt er wel voor vechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.
+1quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Depressie enzo. Het is niet iets wat je even uit en aan kunt zetten.
Leer lezen en interpreterenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het een vage actie, niet een vaag geformuleerde zin
Mensen proberen hier zelfmoord te verdedigen (n.a.v. een user die dat egoistisch noemt) en dan krijg je te lezen dat zij zichzelf in de buurt van haar naasten heeft opgehangen. Omdat haar lesbovriendje het uitmaakt.
Sorry hoor
quote:Volgens de geruchten ligt de relatiebreuk aan de basis van haar dood.
Als die geruchten afkomstig zijn uit haar vriendenkring, en dat is meestal wel zo, dan geloof ik het bestquote:
Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Biologisch gezien is het haar kind natuurlijk niet.
Niet zo snel oordelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Als die geruchten afkomstig zijn uit haar vriendenkring, en dat is meestal wel zo, dan geloof ik het best
Die kennen dat meisje toch veel beter dan jij
En even serieus, jij vindt zelfmoord zo simpel? Oh gossie, ik lijd aan een depressie, even mezelf ophangen![]()
Geloof me, daar kun je je best tegen verweren.
En dan moet je het risico nemen dat kinderen het zien en dat je ze met een (onherstelbaar) trauma opzadelt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet zo snel oordelen.
Er pleegde hier in Rotterdam laast iemand zelfmoord door van het balkon af te springen Iedereen had zoiets van, moet dat nou en wat een aansteller.![]()
(geruchten gingen dat het kwam door een scheiding)
Bleek de vrouw kanker te hebben en weinig overlevingskans.
Soms zien mensen gewoon geen uitweg.
uiteraard wens je het niemand toe.
Het is ook gewoon fout.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan moet je het risico nemen dat kinderen het zien en dat je ze met een (onherstelbaar) trauma opzadelt?
Bij een echte depressie valt dat tegen hoor. Hoezeer je ook de illusie kunt hebben dat je met wilskracht alles aankan, de biochemie wint het uiteindelijk toch wel.quote:
dacht dat je vond dat je dit topic verliet....quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh sorry hoor, ik zal me weer melden als ik het zielig ga vinden voor de zelfdoder
Ja lap, niet weer. Gisteren hadden ze het als hoofdpunt in het nieuws opgenomen en vandaag weer een heel portret.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:52 schreef Riparius het volgende:
Deze Rode Loper staat helemaal in het
teken van Yasmine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |