Michael Jackson met gillende sirenes naar ziekenhuis!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef Biogarde het volgende:
Ja.
Eens is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef wise het volgende:
Vroeger als artiest was hij wel ok.
Maar later toch een vies mannetje geworden.
En nu hij bijna dood is of dalijk echt dood is. Worden we weer overspoeld met Michael Jackson specials
Nee. Want als hij haar geheime poort neukt, scheuren zowel botox als siloconen huid helemaal open.quote:
Moet zeggen dat ik hoop dat hetzelfde jou overkomtquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:26 schreef McFearless het volgende:
Het liefst vandaag nog.
Ehm, tja, wat zielig?quote:Het zou gaan om een zelfmoordpoging, waarbij Jackson een overdosis slaappillen genomen heeft. Ambulancebroeders zouden bezig zijn geweest met reanimatiepogingen.
quote:
"Michael Jackson hospitalized"quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Een fatsoenlijke cd en meneer noemt zichzelf King of Pop ....
Gast, zijn hele oeuvre is een en al epic.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik de enige die dit niks boeit?
Op Paul Elstak na de meest overrated artiest ever. Een fatsoenlijke cd en meneer noemt zichzelf King of Pop ....
King of Lollypop ja, smeerlap
Jij vindt het belachelijk dat fok! altijd op to date is?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef MissJ het volgende:
lollerzzzzeinzzz!111!!
Ik las dit nieuws net op nu.nl en toen wist ik gewoon dat er een topic op KLB over zou zijn
Epic Fail bedoel je dan hopelijk toch???quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gast, zijn hele oeuvre is een en al epic.
Omdat je hier het laatste nieuws het eerste leest.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef MissJ het volgende:
lollerzzzzeinzzz!111!!
Ik las dit nieuws net op nu.nl en toen wist ik gewoon dat er een topic op KLB over zou zijn
Nee, ik vind het juist erg leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Jij vindt het belachelijk dat fok! altijd op to date is?
Dat is niet eens duidelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Phrits het volgende:
Fucking legende gestorven.
Zielig voor de mensen die een flinke som geld neergelegd hebben voor één van zijn concerten in Londen.
http://www.brisbanetimes.(...)d-20090626-cyjb.htmlquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:04 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat is niet eens duidelijk.
Hij leeft gewoon nog.
Niet officieel iig.quote:
Mwha, misschien zetten ze de kist nog een uurtje of 2 op het podium, wie weet!?..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:02 schreef Phrits het volgende:
Fucking legende gestorven.
Zielig voor de mensen die een flinke som geld neergelegd hebben voor één van zijn concerten in Londen.
zo ging het bij elvis inderdaad ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn we hopelijk ook af van die debiele
moonwalk imitators en look a likes
Nee gek. Weet je Elvis nog? Al die mongolen lopen nu in die witte pakken rond en roepen dat ie nog rondloopt in Mexico en een tortilla-stand heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef de_boswachter het volgende:
Zijn we hopelijk ook af van die debiele
moonwalk imitators en look a likes
Dat is een artikel van enkele uren geleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
http://www.brisbanetimes.(...)d-20090626-cyjb.html
Ik zie het nu. Hoop het voor hemquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat is een artikel van enkele uren geleden.
Best fans: er is nog hoop. Nog niets is officieel.
Niet op CNNquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef GrupoBalanca het volgende:
en hij is overleden
Jammerquote:
Ey, moet je klappen hebben ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:11 schreef Seam het volgende:
Was hij maar een jaar of 20 geleden gestorven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |