Wel het laatste waar ik aan denkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Inderdaad. Ik dacht dat het juist ook weer wat beter met 'm ging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wel sneu voor alle echte fans die dachten hem de komende maanden eindelijk eens te zien....
Doodgeschrokken waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Ryan3 het volgende:
Ik lees net dat-ie een serie van 50 concerten zou gaan geven? Daar is-ie zelf ook wel een beetje van teruggeschrokken wrs.
Een hartaanval kun je niet voorspellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik dacht dat het juist ook weer wat beter met 'm ging.
Ik denk nog meer dan bij Elvis.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Einde van de artiest. Begin van de mythe.
Dat gaat vast epische vormen aannemen.
En dat komt door.....?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hartstilstand blijkbaar.
Dat zijn hart niet meer klopt wrs.
Dan heb je een andere CNN dan mijquote:
Hmm, weinig mythe en epische vormen denk ik, eerlijk gezegd. Weet niet waarom...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef MrX1982 het volgende:
Einde van de artiest. Begin van de mythe.
Dat gaat vast epische vormen aannemen.
Overdosis medicijnen, werd er in het begin gezegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En dat komt door.....?
(op CNN: videoclips van MJ uitzenden)
Omdat er een aantal mensen zijn die denken dat het een wacko is? Ik denk dat daar de helft van nu ineens zijn mening bijstuurt en hem toch wel een toffe gast vonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm, weinig mythe en epische vormen denk ik, eerlijk gezegd. Weet niet waarom...
Het zou me niet verbazen hoewel hij de laatste jaren vooral negatief in het nieuws is geweest maar dat zal snel vergeten worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |