Ik ook wel beetje. Die man was het gewoon. Ook in de 90's enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het wel zielig. Ben zo'n beetje opgegroeid met zijn muziek.
wie niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:21 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het wel zielig. Ben zo'n beetje opgegroeid met zijn muziek.
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.quote:
Jij bent niet paranoia?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.![]()
Althans, ik verwacht dat het nog komt zeg maar.Want als ik nu gaan slapen, dan ren ik morgen naar beneden om te kijken of ie nu nog leeft enzo.
Hehe, wij zijn een stelletje ramptoeristenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voor ik bevestiging krijg dat ie echt dood is.![]()
Althans, ik verwacht dat het nog komt zeg maar.Want als ik nu gaan slapen, dan ren ik morgen naar beneden om te kijken of ie nu nog leeft enzo.
van GA geleerd?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens geleerd dat mensen een coma door hartfalen bijna nooit overleven.
Toch wat geleerd deze week
Mwoah, hij raakte mij kwijt in de History tijd, al zelfs iets daarvoor. Daarvoor was het een genie, ik was altijd op tafel aan het dansen thuis op zijn muziekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook wel beetje. Die man was het gewoon. Ook in de 90's enzo.
Nee, heb hier ook wat problemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef kingmob het volgende:
fok! kraakt in z'n voegen of lijkt het maar zo
Ik wil jou echt zo keihard af zien gaan he, op een date. Zit je "romantisch" (althans dat denkt zij dan) naar een zonsondergang te kijken, terwijl je handjes vasthoudt (een wonder dat ze dat van jou accepteert, maar goed), en zij zegt: "Mooi he?".quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En misschien is een onbekend iemand wel een "icoon" voor zijn eigen familie, maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.
Dat wordt hier dan ook niet beweerdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En misschien is een onbekend iemand wel een "icoon" voor zijn eigen familie, maar dat maakt het nog niet meer of minder erg.
Nee, Psychologie en Gezondheidquote:
Beetje gepikeerd vriend?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil jou echt zo keihard af zien gaan he, op een date. Zit je "romantisch" (althans dat denkt zij dan) naar een zonsondergang te kijken, terwijl je handjes vasthoudt (een wonder dat ze dat van jou accepteert, maar goed), en zij zegt: "Mooi he?".
Jij, met je walgelijke koude gelul: "Ah joh, gebeurt elke dag."
Gast, donder op ofzo.
Dat is nou nog es mooi gezegd. Helemaal mee eens. De wereld is al keivol.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Trouwens tis maar goed dat er mensen sterven.. want anders is het echt niet te houden hoor .. al die mensen
Hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
Twitteren ze niet in het ziekenhuis ofzo ?
Allemaal heel zielig hoor dat er mensen sterven , maar het moet nu eenmaal.. heel simpelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef El_Matador het volgende:
Dat is nou nog es mooi gezegd. Helemaal mee eens. De wereld is al keivol.
De gekte gaat zo beginnen.quote:
geheimhoudingsplicht enzoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:27 schreef djayzz het volgende:
Twitteren ze niet in het ziekenhuis ofzo ?
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.quote:
alsof ze bij zoiets zich daar aan gaan houden.... vraag ik me dan af.quote:
Wat Cue al zegt, denk dat daar wel consequenties aan hangen voor de mensen die dat doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zou ik wel verwachten, mensen die in het ziekenhuis werken en dan twitteren met foto's of in ieder geval nieuws.
Je zal maar de zuster zijn die hem behandeld. En zo dat piepje aan het apparaat dat ie sterft. En jij twitterd dat ff naar iedereen.quote:
Die worden inderdaad gekquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Ik denk niet dat iedereen zich daar, op zo'n moment, aan gaat houden...quote:
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
De gekte gaat zo beginnen.
CNN had not confirmed. Anderen wel.![]()
Serieus, fans gaan toch helemaal uit hun plaat? Kerel heeft beeeeeergen fans!
Elvis 2nd.
Zeker. Maar er zijn ook nog heel veel mensen die fan van hem zijn. Ben ik zeker van.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De beste man is helemaal de grond in getrapt de laatste tijd hoor met al die dingen om hem heen.....
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef djayzz het volgende:
Je zal net maar 10 uur lang in de rij hebben gelegen voor een kaartje, en dat het toen uitverkocht was en dan op internet voor 500 euro kaartjes gekocht....
Dat zal wel nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo das wel balen ja. Daar gaat je geld
Misschien heb je nu wel toegang tot zijn afscheid.
Mja, daarmee gaat hij ook al de boeken inquote:
Jij denkt een conspiracy ?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb echt nooit vertrouwen gehad in die concerten..
Kom op, 50 concerten. Dat doet een artiest die goed in vorm is hem al niet na
Ja joh, dat weet ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat zal wel nietalleen hele speciale mensen mogen daarbij zijn denk ik...
Dat maakt het niet minder erg..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow en trouwens ineens ingeving waarom dit zo groot nieuws is (voor sedan)
Miljarden mensen kennen MJ.. dus jah die willen het opzich allemaal wel weten. Wie kent die ene inwoner van Zwitersland bv.. Dat is voor veel minder mensen interessant
Weet ik tochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja joh, dat weet ik.
Het was ff een grapje in deze nare reeks
Goeie OT post ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |