KZquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht zegt weer ffies hoi....
Ik heb geen idee. Het ging iig over Fok en het topic enzo. In flitsen kwam je er iig ook in voor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:07 schreef KudFokker het volgende:
Maar wat voor superslechte droom was dat?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je draagt geen petje omdat het je haar in de war brengt?![]()
Btw, ik moet wat bekennen.Badend in zweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I fok to much i guess.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:08 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
situatiesen mensen wel maar een forum heb ik nog niet gehad
Dat was vast lastig nadat ik die profielfoto hier postequote:
" Badend in het zweet word ik dan wakker, ik heb weer hele nacht gedroomd "quote:
Freud was er waarschijnlijk op uit gekomen dat je seks met je vader wou hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:09 schreef vencodark het volgende:
Ik heb geen idee. Het ging iig over Fok en het topic enzo. In flitsen kwam je er iig ook in voor.
Freud had daar best theorieën over gehad.Het was iig geen leuke droom.
Freud was een Oostenrijker.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Freud was er waarschijnlijk op uit gekomen dat je seks met je vader wou hebben
En die dochter had het te vaak gedroomd en aan haar vader verteld, dus dacht hij: ik doe je een gunst en ik maak je dromen waar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Freud was een Oostenrijker.
Net als Jozef Fritzl.
en zo zijn er nog wel meer foute oostenrijkers wat een land toch eigenlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als Jozef Fritzl.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er nooit tegenop gezien, maar nu wel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niks mis met oostenrijkers, heb een half jaar in Wenen gewoondquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:11 schreef El_Matador het volgende:
Net als Jozef Fritzl.
Een barmhartig volkje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En die dochter had het te vaak gedroomd en aan haar vader verteld, dus dacht hij: ik doe je een gunst en ik maak je dromen waar?
hele makkelijke oplossing voor... gewoon niet meer op fok gaan.. werkt prima... ik doe het ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
I fok to much i guess.Dan ga ik dromen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |