Wou net zeggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:46 schreef Appletree het volgende:
Alleen bejaarden en kleuters kopen driewielers.
Ik spreek graag uit wat meerdere mensen denken. Ik zou premier moeten worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:53 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wou net zeggen, alleen kleuters rijden op driewielers
Voor een scooter? Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef Misstique het volgende:
Ik zag er laatst al 1 rijden en moest echt 2 keer kijken..
Moet je daar een motorrijbewijs voor hebben?
Scooter Certi is genoeg denkikquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:56 schreef Misstique het volgende:
Ik zag er laatst al 1 rijden en moest echt 2 keer kijken..
Moet je daar een motorrijbewijs voor hebben?
Ik wil hem ook met die spuuglelijke kleuren en spuug lelijke tekst + logoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
Zie je welquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:59 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik wil hem ook met die spuuglelijke kleuren en spuug lelijke tekst + logo
dat zwaailicht lijkt me dan wel weer vet!
Das de LT:quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:50 schreef cheqy het volgende:
Dat is toch zo een ding wat je met een B-Rijbewijs mag besturen?
dat is dus dat politie dingquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das de LT:
http://www.amt.nl/web/Nie(...)voor-B-rijbewijs.htm
Zundapps vind ik ook vet heur, alleen heb ik die passie er niet voor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
uber lelijk, beter koop je een Zundapp GTS 50!
Zundapp 517 super sport.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef R4m0n_46 het volgende:
uber lelijk, beter koop je een Zundapp GTS 50!
Nee die zit graag droog en beschermd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
iedereen die in een auto rijd is gehandicapt?
Jij snapt het!quote:
Nee, maar iedereen die op een scooter met 3 wielen rijd wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:10 schreef raaavi het volgende:
[..]
iedereen die in een auto rijd is gehandicapt?
Dat ding is niet breder dan een motorfiets, dus je kan gewoon door de file heen zoevenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef Metro2005 het volgende:
Enige voordeel is dat je er waarschijnlijk met gewoon een B rijbewijs op mag rijden, verder is het een lelijk grafding met alle nadelen van een auto (je kan nergens tussendoor) en alle nadelen van een motor (je wordt nat en je bent onbeschermd)
Bij die dan.quote:Op maandag 29 juni 2009 16:20 schreef FP128 het volgende:
Vraag is waarom de TS uberhaupt zoiets wil hebben..
Jij maakt weleens een ritje met al je mensen op zondagmiddag? Kan natuurlijk hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:20 schreef Klonk het volgende:
schopje naar PTA en geloof me dat ding rijdt geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |