http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=161641.0quote:Ik ben vrouwenondergoed gaan kopen en ik heb zo zin om erin te poepen nu kvind gwn zooo geil Iemand die hier ook van houd?
1) ik weet dat het goor is, dus al je da vind, begin dan nie te zeveren zeg dan gwn "1"
2) ja het wordt een grote rommel
3) ja elke keer alsk het doe film ik het & dit is prive,, dus nee je krijgt niet (alsof iemand het wil )
4) wrm ik het leuk vind? kweenie, men lichaam heeft er gwn zo zin in, geen reden, tis gwn lekker...
5) ja vaak fantaseer ik ervan dat een meisje in het bijzijn van mij in haar poept met haar onderbroekje aan en dat we daarna lekker neuken (zelf bedacht )
ik hoop op veel deftige reacties & vragen
1quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:03 schreef Scarface2004 het volgende:
ik word geil van oude gebruikte tampons
klinkt heel raar, maar de geur van bloed en urine doet magistrale dingen met je
Film je dat ook?quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:06 schreef Druktemaker het volgende:
Ook ik doe al jaren hier aan mee.
Het is heerlijk en gebruik nu de zwaarste soort op zowel mijn penis als balzak. Niet aan te raden voor beginners. Ik kan rustig zeggen dat ik hier aan verslaafd ben geworden. Soms wel drie keer op een dag doe ik mijn onderbroek of liever nog mijn zwembroek vol met brandnetels. Dat drukt wat harder.
Het grote nadeel wat ik heb ondervonden, maar erg vind ik het niet, is dat nu mijn voorhuid helemaal gezwollen is en ik kan dit ook niet meer in de normale toestand terugkrijgen. (of ik moet misschien een jaar lang niets meer gebruiken). Ook na een forse beurt, kan de voorhuis pijnlijk worden, omdat hij volgens mij dan weer iets gaat uitzetten. Dat moet ik dan een paar uur volhouden, maar daarna is de pijn ook weg.
Het allergrootste voordeel is echter dat het supergeil is en ik daar uren van kan genieten.
dat betekentquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Realizer het volgende:
[..]
dat betekent
ik vind het heel erugg vies bah bleg kots kots![]()
hij kan niet tegen kritiek dus wil graag
een 1 zien ipv kritiek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |