Dat ze allemaal doodvallen.
De afgelopen weken worden we hier bij mij thuis wederom overspoeld door energieleverancierspam, Oxxio, E.ON, RWE, allemaal. Om één of andere reden vinden ze het dus nodig om te bellen, ondanks dat we geregistreerd staan bij Infofilter.
Net weer eentje, ditmaal Oxxio. Toen ik opnam was me dat nog niet helemaal duidelijk, want ik hoorde alleen een hoop herrie en iets wat me nog het meest aan het gejengel van een kind van 2 deed denken. Toen ik voor de tweede maal mijn naam noemde, werd me pas duidelijk dat dit geen verkeerd gekozen nummer / broekzakbelgeval was, maar een callcenter.
quote:
"Goedenavond, met Coco van Oxxio, spreek ik met de heer <achternaam>?"
Nee, u spreekt met de heer ván <achternaam>
"Oh, mijn excuses. Ik zie hier dat u klant bent van Essent?"
Nee, ik ben klant bij Greenchoice
"AH! Dat komt mooi uit, u bent dus helemaal into groene stroom? Wij ook! En wij kunnen u nu een mooie aanbieding doen, 1000 kWh gratis, wat vindt u daarvan?"
Dat klinkt heel leuk, maar ik heb geen interesse
"Mag ik vragen waarom niet?"
Omdat wij hier in huis niet van plan zijn om over te stappen
"Ok, en waarom dan niet?"
Uw collega's van E.ON en consorten hebben mij de afgelopen tijd al vaak zat gebeld en aanbiedingen gedaan, maar wij zijn niet van plan om over te stappen
"Oh ok, dat is jammer om te horen. Fijne avond nog!"
Sterf, stelletje klotecallcenters, en val mij niet lastig. Ik heb al aangegeven bij Infofilter dat ik niet gebeld wil worden, hou daar dan gewoon rekening mee! Ik wil niet overstappen, want die 1000 kWh heb ik er toch zo doorheen en dan zit ik bij Greenchoice toch voordeliger dan bij Oxxio of consorten.
Klacht: callcenters die Infofilter negeren.