niet waar 6591 hiero en gewoon tv.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:32 schreef captain007 het volgende:
Hier (Ewijk, 6644) ligt het er ook uit. Alleen lokale zender uit de gemeente werkt nog. Alles binnen range 6500-7400 ligt eruit. En heb ook al berichten van het forum Chelloo gezien waar ook sommigen buiten die range problemen hebben.
Ik zette de tv net uit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:39 schreef the_witch het volgende:
HEY!! Wat was dat..ik had net 1 seconden lang beeld!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:40 schreef the_witch het volgende:
Oke, ik heb weer beeld hieri n Arnhem.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
http://www.omroepgelderla(...)door-storing-UPC.htm
Lijkt erop dat heel Gelderland zonder TV zit![]()
![]()
Bronquote:Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 3700- 4000 en 6500-8500.
Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
UPC Nederland
Ik ben buitengewoon tevreden met de producten van UPC...quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:02 schreef Ofyles2 het volgende:
KPN meldt.
Geen problemen.
Alleen moeten die kabelhoeren flink aangepakt worden. UPC en Ziggo vormen gewoon een kartel.
Ik normaal gesproken ook, alleen nu al 5x storing aan internet/telefonie in 2 weken..quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:58 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik ben buitengewoon tevreden met de producten van UPC...
Meld dat eens op chelloo.com, er zitten daar medewerkers van UPC die graag willen helpen om het op te lossen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:58 schreef Tazz het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook, alleen nu al 5x storing aan internet/telefonie in 2 weken..
Ja, want dat is echt een verschilquote:
Mijn èigen internet lag eruit hèquote:
Ervoor wel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
niet waar 6591 hiero en gewoon tv.
niet dat ik erna kijk maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |