Ik zie hetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:22 schreef Guppyfriend het volgende:
*meldt
In Arnhem. Overigens heb ik ook geen internetdat ligt er ook uit
de wedstrijd (confederation cup?) kun je ook online kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:32 schreef helleke het volgende:
Hier ook! (Beek Montferland) Shit man , had me verheugd op de wedstrijd gebeurd dit weer maar t is nog geen half 9 dus kan nog
tenks, ff kiekequote:Op donderdag 25 juni 2009 19:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
de wedstrijd (confederation cup?) kun je ook online kijken
(bron)quote:Volgens een woordvoerder van UPC ligt het kopstation in Zevenaar, waar alle signalen binnenkomen en worden verspreid, plat. De oorzaak is nog niet bekend.
Een monteur is inmiddels onderweg. Het is niet bekend wanneer de storing is opgelost.
Zullen wij dan alvast maar beginnen??quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:49 schreef jessicavanholten het volgende:
haahahhaaa... zal der over 9 maanden weer een babyboom zijn hier in Gelderland hhihiihihiihi
Postcodegebied klopt alleen niet, mijn postcode (8072) heeft toch echt ook geen signaal.quote:Storing in Gelderland en omgeving, postcode gebied 6500-7400.
Vanwege een storing is er een uitval op meerdere producten van UPC.
UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site.
Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
UPC Nederland
- - -
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |