Hond. Maurice de Hond.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
...de reclame met Maurice de Hondt als irritantste wordt ervaren.
Dit is een voorlopige tussenstand.
Ik vind die tieten op je usericon geil. hihiquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
kan niet anders dan het eens zijn met de OP
Ik bedoel ze zijn net echt, is uit de peilingen gebleken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ik vind die tieten op je usericon geil. hihi
Heeft murp model voor gestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Telnr., foto's,hyves, stoepnr. moet hebbuh!quote:
Klikquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Telnr., foto's,hyves, stoepnr. moet hebbuh!
Uit de laatste peilingen onder het Nederlandse volk is gebleken dat tieten uit zijn en verder gedateerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:18 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
...de reclame met Maurice de Hondt als irritantste wordt ervaren.
Dit is een voorlopige tussenstand.
Zei Balkenende toen ie minister president werd in zijn toespraak.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ik noem een Loekie Knol, een Jaap Stobbe, een Brammetje Biesterveld.
waar is dat ook alweer van??
Moet erom lachen maar weet niet meer waarom
Hehhe o ja, goeie teksten en dan te bedenken dat hij er waarschijnlijk over heeft nagedacht. Hulde.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei Balkenende toen ie minister president werd in zijn toespraak.
Hij haalde legendarische Nederlanders aan.
En geil dat ie ze isquote:
Hij noemde zichzelf toch niet mag ik hopen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei Balkenende toen ie minister president werd in zijn toespraak.
Hij haalde legendarische Nederlanders aan.
Ja je mag hopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |