eindelijk iemand die het ook zietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
De dood van Farrah Fawcett wordt compleet overschaduwd...
en datte..quote:
Nee, hij zal met zijn scriptie bezig zijn.quote:
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:19 schreef OA het volgende:
De dood van Farrah Fawcett wordt compleet overschaduwd...
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net zoals de varkensgriep, de credietcrisis, de rellen in Iran. Ineens bestaat er gewoon niets meer behalve Michael Jackson.![]()
Laten we even normaal gaan doen met z'n allen, de beeldvormende media voorop. Dank u wel.
Madonna "kan niet stoppen met huilen". Dat soort huichelarij. Oprotten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.
whehehe kind van 6... yeah rightquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het met nieuws. Al moet ik wel lachen om sommige reacties. Mensen die zeggen dat er ook een stukje van hun leven weg is, of dat hun zoontje van 6 het heeeeul erg vindt. Overdrijven is ook een vak.
kan ook zijn dat het toch wel een goede vriend was, dan raakt het je wel langer dan een uur hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Madonna "kan niet stoppen met huilen". Dat soort huichelarij. Oprotten.
Zijn die lui lomp of zo? "O jee MJ is dood, gauw nog even wat CD's van hem kopen, straks kan het niet meer"quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
Bij de bestsellers van music bij amazon.co mstaan nu alleen MJ albums
Ha, luie asperge!quote:
Echt geen idee. Ik verbaas me er ook over. Vage lui.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn die lui lomp of zo? "O jee MJ is dood, gauw nog even wat CD's van hem kopen, straks kan het niet meer"Hoe denken die lui??
En geen enkele In Stockquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Pheno het volgende:
http://www.amazon.com/gp/(...)play_on_website_more
Oh, de eerste 15
Postuum is alles beter, jeweettochquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
Bij de bestsellers van music bij amazon.co mstaan nu alleen MJ albums
Nee. Het begint nu net en het duurt een week.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
is dat gezeik nog niet afgelopen over die half omgebouwde negert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |