De vraag blijft, wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef MASD het volgende:
Sommige landen zijn gewoon toffer, leer er mee leven.
Banen stelen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
De vraag blijft, wat doe je hier dan?
Indo is een scheldnaam. Gebruikt door mensen die in indonesie geboren zijn. En zo de in NL geboren Indonesiers aanduidt. Waarom die naam Indo dan gebruiken als in knuffel INDO 4 life?quote:
Ik ben ook deels Indo maar Nederland is nou eenmaal beter dan Indonesië. Of ben je zo'n Molukker die zich indo noemt?quote:
Er toch toch echt geen indo 4 life hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Indo is een scheldnaam. Gebruikt door mensen die in indonesie geboren zijn. En zo de in NL geboren Indonesiers aanduidt. Waarom die naam Indo dan gebruiken als in knuffel INDO 4 life?
![]()
iddquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Jobba het volgende:
[..]
Ik ben ook deels Indo maar Nederland is nou eenmaal beter dan Indonesië. Of ben je zo'n Molukker die zich indo noemt?
Doh dat snap ik ook wel. Ik troll maar wat. En ik ben geen Molukker nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:00 schreef Jobba het volgende:
[..]
Ik ben ook deels Indo maar Nederland is nou eenmaal beter dan Indonesië. Of ben je zo'n Molukker die zich indo noemt?
Idd. En daarom aangepast. Hoor ook wel eens INDO 4 life. Of nog kanslozer: INDO Power!!!11!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:01 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Er toch toch echt geen indo 4 life hoor.
They tuk ur jerbs!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |