quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
[..]
*zucht..
Ok prima ik ben echt onwijs jaloers
Dan zit ik in de trein.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit ik met Pien op het Leidse.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat kan maar dan zul je voor de koelkast moeten zitten om te kunnen werken
Ik heb het anders best snel koud. Geen goede combinatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Richting het Leidsequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zit ik in de trein.
Toch een minder fijn vooruitzicht met dit weer.
Ik zie een grote rol voor dat ding in de komische remake van Bond's Goldfingerquote:
Ik hoop voor je dat je dan een beetje lege trein hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zit ik in de trein.
Toch een minder fijn vooruitzicht met dit weer.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het anders best snel koud. Geen goede combinatie..
Nee dat gaat ook niet echt inderdaad, qua groottequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is ook niet handig met een pincet iets vasthouden.
Een grote nog wel, ben vergeten te kijken hoeveel cm dat ding was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zie een grote rol voor dat ding in de komische remake van Bond's Goldfinger
12 inchquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een grote nog wel, ben vergeten te kijken hoeveel cm dat ding was.
Ik ben alles behalve te makkelijk.quote:
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat gaat ook niet echt inderdaad, qua grootte
Nog kleiner?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve te makkelijk.![]()
[..]
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
Kleinere pincet nemen als degene die je nu hebt te groot is.
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nog langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje welquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neh. Ga vanavond een bikini kopen hopelijk.quote:
Ok dan ben ik maar de eerste: Advies nodig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Neh. Ga vanavond een bikini kopen hopelijk.
Andere keer dus.
Je had er gewoon achteraan moeten rennen, zover komt ze toch niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nof langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje wel
Acceptatie is de eerste stap naar genezing!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
*zucht..
Ok prima ik ben echt onwijs jaloers
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Andere keer dus.
Nu doe je of ik erg moeilijk ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik heb nog nooit zo lang achter iemand aan moeten zitten voor een telefoonnummer. En daarna nog langer voor een adres. Als er iemand moeilijk is is het Bengeltje wel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok dan ben ik maar de eerste: Advies nodig?
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je had er gewoon achteraan moeten rennen, zover komt ze toch niet.![]()
Thistopicisuselesswithoutpicsetc...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
Andere keer dus.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nu doe je of ik erg moeilijk ben.![]()
Heeft helemaal niet zoveel moeite met mij.
Ik heb het verheven tot een ware kunstvormquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beheers je de kunst om cup maten met je hand te meten
Te hard geneukt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Knurft. Zeg dan dat je de ruimste keuze in bikini's in Amsterdam hebt en je dankzij je exen alle verstopte kleine winkeltjes kent ofzo.
He, wat kut zeg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op het moment heb je zelfs een keer gelijk. Vreselijke last van mijn rug, rennen zit er niet in.
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decisionquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga weg man, ik ga toch niet met een vrouw shoppen met dit weer, ben jij gek!
Daar gebeuren geen ongelukjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ongelukje in de slaapkamer?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een redelijk excuus... mits... nou ja, het is nog geen 18:00.
Ik ga voor terrasjequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Terrasje of kluts in bikini's zien en daarna terrasje pakken? I think you are making a wrong decision
Nog beter!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanaf het terras de zaak in de gaten houden en kluts die bij de deur komt showen.
Jij ook een fijne avond!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben er ook vandoor!
Fijne avond mensen!![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:55 schreef Feitosa het volgende:
Zojuist m,n horloge gevonden! Was ik al 6 maanden kwijt.
The horrorquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:59 schreef Feitosa het volgende:
tanktop en korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |