Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Goede dag dus!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
PM-junkquote:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meer
Ja spannend hequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Woei, fun. Dat we het nog mogen meemaken.
Het helpt iig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Echt als het even stil is (hier op t werk) dan slaap ik.
Jij on the other hand, ga ajb niet op me zitten tallyquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij maakt al een tijdje geen indruk meer.
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij klimt toch zelf in die boom...
Jaquote:
Dan leren die koters het dus nooit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huisquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
zo ben ik weer...in de hoop dat mijn pc het nu wel blijft doen
goeiemiddag allemaal![]()
Inspiratie voor een nieuwe stelling:quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Is slecht voor je blaas gewoon in een keer laten lopen
Hoi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
Je hebt gelijk, ze kunnen zelf niet altijd de gevaren zien. En je hoeft niet te wachten tot ze een arm of been breken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zij deed dat inderdaad zelf, maar dan nog hoef ik niet te zien dat ze eruit valt.
[..]
Ja
geen van beidequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inspiratie voor een nieuwe stelling:
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
- Ja, ik ben een vrouw en vet jaloers
Kan niemand je wakker trillen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja doe maar niet he. Ik moet zo naar huis
Zeker relaxed en gelukkig nog nooit beboet ervoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
Het is zwaar relaxed dat je als kerel staand tegen een boom kunt zeiken in de frisse buiten lucht:
- Ja, ik ben een man
Gatver nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
Yeah rightquote:
Boeit me dus echt geen flikker of ik wel of neit tegen een boom kan "zeiken" ga overigens toch gewoon binnen naar de wc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:31 schreef Catbert het volgende:
[..]
- Ja, ik ben een man
ja serieus...ik ben echt niet jaloers dat ik dat niet kan...soms zou het handig zijn ja...dat absoluut...maar ben niet jaloersquote:
Haha. Volgens mij valt je bek open als je in een kroeg staat te zeiken, en een vrouw naast je haalt die unit tevoorschijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
maar daar hebben ze wat op gevonden
http://www.buzzfeed.com/buzz/The_Shenis
haha ojee is het zo erg dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Is het singles PC faal week ofzo? Ik blijf geen singles helpen hoor.
Ik verwachte het tuitje, maar dit is wel iets heel anders.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar daar hebben ze wat op gevonden
http://www.buzzfeed.com/buzz/The_Shenis
Mietje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef S95Sedan het volgende:
Boeit me dus echt geen flikker of ik wel of neit tegen een boom kan "zeiken" ga overigens toch gewoon binnen naar de wc.
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Is het singles PC faal week ofzo? Ik blijf geen singles helpen hoor.
Jij zit erachter.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???
De warmte waarschijnlijk even de stofzuiger er overheenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn laptop valt regelmatig uit. Wat kan dat zijn???
quote:
Goedemiddagquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Flena het volgende:
Je bent nooit bij een openluchtconcert ofzo geweest waar je als vrouw 2 uur in de rij moest staan terwijl de kerels gewoon tegen een boom gingen staan, hun lus tevoorschijn haalden, en hun afgewerkt bier konden lozen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:34 schreef Flena het volgende:
ja serieus...ik ben echt niet jaloers dat ik dat niet kan...soms zou het handig zijn ja...dat absoluut...maar ben niet jaloers
Jazeker. We hebben je wel door. Je houdt er gewoon niet van om naast andere kerels te zeiken.quote:
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
De warmte waarschijnlijk even de stofzuiger er overheen
ja jawelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent nooit bij een openluchtconcert ofzo geweest waar je als vrouw 2 uur in de rij moest staan terwijl de kerels gewoon tegen een boom gingen staan, hun lus tevoorschijn haalden, en hun afgewerkt bier konden lozen?
Je bent een vrouw, het zou me niets verbazen als je daar zatquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niettes, als ik daar zit heb ik geen bal aan een laptop, muts.
Dan zit ik met Pien op het Leidsequote:
Ja en dan nog goud ook hehequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik verwachte het tuitje, maar dit is wel iets heel anders.
Gewoon jaloers dus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Flena het volgende:
ja jawel![]()
vandaar ook dat ik zeg dat het soms handig zou zijn...maar ik ben niet jaloers...maar ja toen dacht ik idd wel dat het toch wel handig zou zijn als ik dat ook kon
Nee, inderdaad ik hou niet zo van gestaar namelijk!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jazeker. We hebben je wel door. Je houdt er gewoon niet van om naast andere kerels te zeiken.
Dat kan maar dan zul je voor de koelkast moeten zitten om te kunnen werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?![]()
Kan het ding ook in de koelkast gelegd worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Waarom moet ik nou weer denken aan die tell sell reclame met het ingevroren motorblok dat zogenaamd door super briljante motorolie wel aanslaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een stofzuiger zuigt de warmte eruit?![]()
Kan het ding ook in de koelkast gelegd worden?
Moet je 'em eens wassen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:40 schreef S95Sedan het volgende:
Nee, inderdaad ik hou niet zo van gestaar namelijk!
*zucht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon jaloers dus.Geeft niks hoor, is gewoon terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |