Nee hoor, dit soort temperaturen zijn nog niks bij wat ik kenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaat goed hier zo lekker gezellig soms een beetje last van de warmte?
Pardon ik zal het even toelichten dan, care op wat voor manier ik naar bepaalde mensen reageer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springen
Of seks te kort.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gaat goed hier zo lekker gezellig soms een beetje last van de warmte?
quote:
Ahh, babe is ook weer van de partij!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het je niet zou interesseren zou je ook niet zo uit je vel springen
Seks is alleen voor binnen relaties natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is niet bijzonder in Singles
Misschien is het een hint!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al die jaren ongeluk die ik er al door gekregen heb
Zeker wel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen rebel meer? Dit is nu mijn nieuwe koosnaampje van je voor mij?
Hoe is het trouwens met Rebelina?
Meen je niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doen
Om zelfmoord te plegen?quote:
Je ziet wie er het meeste last van hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat is niet bijzonder in Singles
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:17 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Seks is alleen voor binnen relaties natuurlijk
lekker last van je maag en een woest wilde vrouw die op je buik heen en weer danst..quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Luie seks wel. Op je rug liggen en haar 't werk laten doen
zolang dat maar een enkele keer gebeurd (wanneer hij dronken is en gewoon z'n ding kwijt wil), misschien vinden ze het dan niet zo ergquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Meen je niet.Mannen vinden er toch ook niets aan om een beweegloos ding in bed te hebben?
Daarom is die "of" zo'n handig woordje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Met of zonder dat, maakt mij niet uit hoor, kan beide..
Ok, dan is het goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel.![]()
Die staat achter in het zonnetje.![]()
[..]
Meen je niet.Mannen vinden er toch ook niets aan om een beweegloos ding in bed te hebben?
Zeker met dit weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
buiten sex is ook lekker
Als hij bezopen is rukt hij zelf maar.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
zolang dat maar een enkele keer gebeurd (wanneer hij dronken is en gewoon z'n ding kwijt wil), misschien vinden ze het dan niet zo erg
Ze is van jou, dus zonnecreme is overbodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan is het goedJa ze moet natuurlijk een beetje haar tint aanpassen aan het weertje he
Met mij prima! En met jou dan?quote:
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als hij bezopen is rukt hij zelf maar.
quote:
Heh shit.. dat gaat niet werkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou zeggen probeer het uit en laat het weten....Oja, darn...
Ik bedoel dat ik op m'n rug lig en zij al het werk doet. Niks bewegingsloos aan haar kant dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
Het ging wel om maagklachten, denk dat niemand het prettig vindt dat er dan aan je gefrunnikt wordt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggen
Dat is waar. Maar ik heb haar aan jou gegeven. Dus nu is ze helemaal van jou.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze is van jou, dus zonnecreme is overbodig.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ging het nu niet om he.. het ging erom of hij het erg zou vinden als jij daar als een zoutzak zou liggen
Buiten je relatie bedoel ik. Ja, daar heb ik ervaring meequote:
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugdquote:
He jammerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heh shit.. dat gaat niet werken
Dus moet ik maar blijven leven
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Buiten je relatie bedoel ik. Ja, daar heb ik ervaring mee![]()
![]()
![]()
Ba-dum-tisch
Altijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Auto_ kom je wat gezelligheid brengen
Zie bengelquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Den_Haag het volgende:
bij uitzondering mag het. maar niet te vaak
Waarom laat je dat kutkoter niet gewoon zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
Omdat ik dat geen fijn idee vond.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom laat je dat kutkoter niet gewoon zitten?
Je bent op dreef he, tering...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
Hij klimt toch zelf in die boom...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ik dat geen fijn idee vond.
Leuk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag op mijn werk een kind uit de boom geplukt & ik kreeg een knuffel van een jongetje en dat jongetje had vorige week mijn collega in haar gezicht gespuugd
Je bent wel in een top humeurquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hij heeft nog wat voor je bewaardquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef Kluts het volgende:
Zo. Ben ik weer. Is het Sedan-gebash al voorbij, of kan ik nog meedoen?
Och das normaal hoor. Daarom word er ook niet echt meer heftig op gereageerd.quote:
Gezeik moet je doseren, anders maakt het geen indruk meerquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Tally het volgende:
Och das normaal hoor. Daarom word er ook niet echt meer heftig op gereageerd.
Echt als het even stil is (hier op t werk) dan slaap ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Woei, fun. Dat we het nog mogen meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |