abonnement Unibet Coolblue
pi_70361502
Ik heb twee gratis kaarten voor Walibi world liggen maar ik ben 8 weken zwanger.

Kan het kwaad? Er is mij verteld dat het niet echt een probleem is voor 12 weken, maar ik twijfel toch erg.

Wat zijn jullie ervaringen?
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:33:32 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_70361559
Zolang je ze laat liggen kan het zeker geen kwaad.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_70361618
nu is walibi wel een park met veel achtbanen en snelle attracties.... persoonlijk zou ik je dat niet aanraden.

als je nu bv naar een Efteling zou gaan, daar kun je nog in aardig wat attracties.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70361654
ja precies ik zat me te bedenken wat nou redelijk rustig was..

Niets dus..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_70361683
ligt er ook heel aan met wat voor intenties je er heen gaat. Ga je er heen om te genieten van de gezelligheid van het pretpark of ga je erheen om in zoveel mogelijk atracties te gaan?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_70361693
de oltimers, het boemeltreintje, het reuzenrad, en dan houd het wel al ver op ben ik bang.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70361791
Ik zelf niet.. Ik heb die kaartjes liggen en ze zijn tot 30 juni geldig.. Niemand kon ze overnemen..
Dus ik dacht van misschien moet ik toch maar gaan alleen is het niet zo leuk voor mn vriend om overal alleen in te gaan, maar hij wilt absoluut niet dat ik ergens in ga..

Ik denk dat ik ze maar aan een buurman geef ofzo..
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:40:49 #8
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_70361827
Zit er een einddatum op die gratis kaarten?

Zo ja, gewoon gaan. Er zijn vast wel dingen waar je wel in kunt en anders gewoon lekker genieten van al die vrolijke mensen.

Zo nee, Lekker bewaren tot je kindje er is. Dan kunnen jullie dan nog es samen met zn 2tjes en je kindje bij opa en oma laten logeren. Zijn die ook weer blij
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_70361834
Vraag het je huisarts of verloskundige, voor de zekerheid, maar je kwalificeert bij 8 weken zwangerschap echt nog niet als breekbaar geval hoor. Pas veel later kan het e-ven-tu-eel een risico zijn.
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_70361844
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:37 schreef _Bar_ het volgende:
de oltimers, het boemeltreintje, het reuzenrad, en dan houd het wel al ver op ben ik bang.
Haha dat is niet echt de rit van Amsterdam naar Walibi waard he
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:41:43 #11
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70361866
wat je nog zou kunnen doen, ook al blijft je vriend dan idd wel overal alleen in gaan, is wel met hem de wachtrij ingaan maar dan doorlopen zeg maar.

s6 ermee met wat je uiteindelijk gaat doen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:42:19 #12
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70361886
Gewoon doen joh. Als er iets gebeurt dan is het gewoon niet voorbestemd.

Zowieso dit soort vragen stellen op een JongerenForum
pi_70361898
Hoeveel wil je er voor?
pi_70361939
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef _Bar_ het volgende:
wat je nog zou kunnen doen, ook al blijft je vriend dan idd wel overal alleen in gaan, is wel met hem de wachtrij ingaan maar dan doorlopen zeg maar.

s6 ermee met wat je uiteindelijk gaat doen.
haha kan ook maar dat zie ik niet zo zitten.. Ik bel wel even met de verloskundige zoals Five_Horizons voorstelde bedankt!
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_70361963
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Buschetta het volgende:
.

Zowieso dit soort vragen stellen op een JongerenForum


Jij hebt niet helemaal begrepen wat [OUD] is?
A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?
pi_70361968
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef UncleSam het volgende:
Hoeveel wil je er voor?
ik probeerde de kaarten te verkopen voor 15 euro ipv 27,50
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_70361996
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Buschetta het volgende:
Gewoon doen joh. Als er iets gebeurt dan is het gewoon niet voorbestemd.

Zowieso dit soort vragen stellen op een JongerenForum
juist
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_70362224
De Verloskundige die ik had zei me dat alles kan zolang er geen beugels etc voor je buik komen.
Als je buik niet in aanraking komt met de attractie kan het dus.
Maar je weet nooit wat er mis kan gaan.
pi_70362273
Volgens mij wat Five_Horizons zegt.. zou idd voor de zekerheid ff navragen!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_70362319
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef MamsX het volgende:
De Verloskundige die ik had zei me dat alles kan zolang er geen beugels etc voor je buik komen.
Als je buik niet in aanraking komt met de attractie kan het dus.
Maar je weet nooit wat er mis kan gaan.
ook al na 8 weken? maar goed in dat geval.. is het niet aan te raden omdat je in Walibi compleet vast zit in beugels in volgens mij elke attractie..
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_70362424
ik heb het vorig jaar met 8 weken wel gedaan en ben in de Efteling wel in de achtbanen ed geweest. VK zei dat het geen kwaad kon en dat geloof ik graag, maar mijn lichaam vond het toch allemaal net niet. Ik werd erg moe van het sjouwen, werd misselijk in alles (terwijl ik daar helemaal geen last van heb gehad verder). Ik zou het dus nooit meer doen, maar ja, ik denk dat het bij iedereen anders is..
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70362430
Dat was tot je echt zichtbaar ging dragen.
pi_70363221
Ik ben, toen ik 6 weken zwanger was, in Disney geweest. Ben bijna nergens ingegaan, wilde het risico niet nemen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70363698
Ik ben toevallig gister nog in de Efteling geweest met 7 maanden buik en dat was goed te doen. Maar daar is meer te doen natuurlijk voor een zwangere die niet overal in mag.

En ik ben in de winterefteling geweest toen ik een week of 9 of 10 was ofzo? Dit jaar in januari in elk geval. Toen ben ik wel overal in geweest, voor zover de dingen open waren. Vogelrok en vila volta wel zeg maar. Het ligt er ook een beetje aan of je snel misselijk bent nu enzo. Als je je toch wel misselijk voelt dan zijn achtbanen een slecht plan
Voor het vruchtje kan het geloof ik nog niet echt kwaad maar bij twijfel kun je best je vk even bellen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70364356
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Vicky het volgende:
Ik ben, toen ik 6 weken zwanger was, in Disney geweest. Ben bijna nergens ingegaan, wilde het risico niet nemen.
Ik was al 8 weken zwanger in Disneyland maar ik wist niet dat ik zwanger was.
Ik heb geen achtbaan gezien thank god PapsX vind die dingen niets.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')