quote:Homo-exorcisme schokt VS
Ophef in Amerika om een bizarre video van kerkgenootschap Manifested Glory Ministries uit Connecticut, zo meldt Fox News. Op de beelden is te zien hoe kerkleden tijdens een speciale dienst langdurig een tiener onder handen nemen. Het doel: de jongen bevrijden van zijn homoseksuele gevoelens.
Tijdens het hardhandige ritueel ligt de tiener op de grond. De kerkleden staan om hem heen en roepen de 'homoseksuele demonen' aan en bevelen hen uit het lichaam van de jongen te verdwijnen. Op een geven moment is te zien hoe het jongen te veel lijkt te worden en hij overgeeft.
Amerikaanse homobelangenverenigingen hebben geschokt gereageerd op de beelden, die aanvankelijk door de Manifested Glory Ministries zelf op YouTube waren gezet. Nadat de kerk lucht kreeg van de ophef, heeft het de beelden snel weer offline gehaald, maar zoals dat gaat op internet, hadden meerdere gebruikers ze toen al overgenomen.
De kerk zelf ziet desondanks geen enkel kwaad in de praktijken. De 16-jarige jongen zou het ritueel vrijwillig zijn ondergaan. "We hebben ook niets tegen homoseksuelen", zo verklaart een kerklid, "we keuren hun levensstijl alleen af."
Robin McHaelin, voorzitter van homobelangenverenig True Colors, vreest dat dit soort exorcisme-sessies regelmatig voorkomen in de VS. "Ze zijn helaas schering en inslag; dit is geen geïsoleerd incident." Hij is van plan een klacht in te dienen bij de kinderbescherming.
ja eh, we er niks tegen, maar we slaan het wel uit hemquote:De kerk zelf ziet desondanks geen enkel kwaad in de praktijken. De 16-jarige jongen zou het ritueel vrijwillig zijn ondergaan. "We hebben ook niets tegen homoseksuelen", zo verklaart een kerklid, "we keuren hun levensstijl alleen af."
Kleine jongetjes zijn nog maagd en dan wordt hun HIV genezen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef wise het volgende:
tja, christelijken he.
Homo's verafschuwen, maar onder tussen wel lekker een jongentje in de reet nemen
quote:De kerkleden staan om hem heen en roepen de 'homoseksuele demonen' aan en bevelen hen uit het lichaam van de jongen te verdwijnen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef wise het volgende:
tja, christelijken he.
Homo's verafschuwen, maar onder tussen wel lekker een jongentje in de reet nemen
Ohw zo gebeuren exorcisms tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef wise het volgende:
tja, christelijken he.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef koningdavid het volgende:
Terechte klacht.
Ja, want alle christenen doen dat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef wise het volgende:
tja, christelijken he.
Ja wel toch?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, want alle christenen doen dat.![]()
Zucht...
sorry, ik bedoel niet alle, maar wel 50% >quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ja, want alle christenen doen dat.![]()
Zucht...
Dat zijn gewoon pedo;s die de autoriteit van het geloof gebruiken om een kind mee te laten werken en zijn mond te houden. Dat heeft weinig met geloof te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Inderdaad.
In bijna elk geloof kunnen ze niet met hun fikken van kinderen afblijven.
beetje tegenstrijdig he. Dankzij het geloof kunnen ze dit uitvoeren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon pedo;s die de autoriteit van het geloof gebruiken om een kind mee te laten werken en zijn mond te houden. Dat heeft weinig met geloof te maken.
Oh fuck jou met je milliseconde voorsprong.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef Jenglejack het volgende:
En ? Was die boy achteraf ook daadwerkelijk genezen of wat ?
Dat verrast je?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:42 schreef RTB het volgende:
Maar nu de hamvraag: heeft het gewerkt?!?
[..]
Oh fuck jou met je milliseconde voorsprong.
Als het de wetenschap was geweest hadden ze die autoriteit gebruikt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef wise het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig he. Dankzij het geloof kunnen ze dit uitvoeren.
Aids is binnenkort ook te genezen hoor !quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef Fascination het volgende:
Hoe tragisch dat er nog steeds mensen bestaan die denken homoseksualiteit te kunnen genezen.
Maar waarom zou het genezen moeten worden?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Aids is binnenkort ook te genezen hoor !
Zo vreemd is dat toch niet
Omdat het een ziekte is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Maar waarom zou het genezen moeten worden?
homo?quote:
eerste instantie wel omdat je er pro-geloof ben ( no offense) maar nader inzien toch nietquote:
Ik gok dat 99% van de Nederlandse christenen tegen dit soort zaken is. Niet iedereen is een gestoorde fundi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:54 schreef wise het volgende:
[..]
eerste instantie wel omdat je er pro-geloof ben ( no offense) maar nader inzien toch niet
Ja, je kunt jongetjes moeilijk in hun kut nemen he?!?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:32 schreef wise het volgende:
tja, christelijken he.
Ah...jij leeft nog in de jaren 50? Doe de groeten aan de SGP zou ik zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Yep, homo zijn is een geestelijke/lichamelijke ziekte.
Zal ik doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah...jij leeft nog in de jaren 50? Doe de groeten aan de SGP zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och..zolang die gozer niet gedwongen is, boeit het zelfs mij weinig. Ik vind het enkel een beetje dom en naief van én die groep én die gozer...maar ja ze doen maar, zolang ze niemand dwingen of schade toebrengen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik gok dat 99% van de Nederlandse christenen tegen dit soort zaken is. Niet iedereen is een gestoorde fundi.
Of je kunt jezelf aanpraten dat je een ziekte hebt er een probleem van maken en naarstig op zoek gaan naar genezing.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Yep, homo zijn is een geestelijke/lichamelijke ziekte.
klopt, maar wel in de mondquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:06 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, je kunt jongetjes moeilijk in hun kut nemen he?!?.
op wie doel je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die homofoben die extra moeten aanduiden dat ze het smerig vinden en extra moeten aanduiden dat ze toch echt wel hetero zijn.
Hihiihihihhihihiihhiihhihiihihhihihi, jij zei iets wat klinkt als kut!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:16 schreef rayban het volgende:
Vergeet ff niet dat de zaak zich in Connecticut afspeelde.
Dus... even checken of ik het goed begrijp... niet alle 5.500.000.000 gelovigen op de wereld denken exact hetzelfde?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik gok dat 99% van de Nederlandse christenen tegen dit soort zaken is. Niet iedereen is een gestoorde fundi.
bedoel je jochies van 13 op hyves die lid worden van de "ik ben hetero-hyves" en daar een krabbel neerzetten: IK BEN ECHT NIET GAY HOORquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Al die homofoben die extra moeten aanduiden dat ze het smerig vinden en extra moeten aanduiden dat ze toch echt wel hetero zijn.
Gewaagd, I know, maar het schijnt echt zo te zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dus... even checken of ik het goed begrijp... niet alle 5.500.000.000 gelovigen op de wereld denken exact hetzelfde?
Nou ook gewoon in het dagelijks leven, zo van: 'Ieeeeeeeeeel kankerflikkers, ik ben blij dat ik 100% zoniet 1000% hetero ben hoor'.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
[..]
bedoel je jochies van 13 op hyves die lid worden van de "ik ben hetero-hyves" en daar een krabbel neerzetten: IK BEN ECHT NIET GAY HOOR![]()
jaha, dat zijn de leukste
.. en dan worden ze boos als je ze homo noemt, gaan ze allemaal argumenten verzinnen enzo en zeggen hoe "kankerviez" homo's zijn.
beetje á la Kanye West in Gayfish
Domme opmerking, zowel medisch als psychologisch wordt het niet als een ziekte gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Jenglejack het volgende:
Ik ben 100% gay noh, maar het is gewoon een ziekte..
Dat geloof ik best, gewoon door blijven drammen dat je lekker hetero ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:21 schreef Jenglejack het volgende:
Ik ben 100% gay noh, maar het is gewoon een ziekte..
Ik dacht dat jij bepalend was voor hoe alle Christenen denken...valt me weer tegen dit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gewaagd, I know, maar het schijnt echt zo te zijn.
Dat komt misschien door de onwetendheid van sommige mensen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Domme opmerking, zowel medisch als psychologisch wordt het niet als een ziekte gezien.
Als jij dat wel denkt, dan is dat je eigen mening, die naast dom, ook nog eens ongefundeerd is.![]()
Nou ja het maakt mij verder niets uit hoor dat je zo over je eigen seksualiteit denkt, het lijkt me enkel wat minder voor je eigen mentale gemoedsrust.
Rotzakquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, gewoon door blijven drammen dat je lekker hetero ben.Relflikker.
Indd iedereen weet dat er niks meer aan te doen is, en dat die mensen gewoon afgemaakt moeten wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:45 schreef Fascination het volgende:
Hoe tragisch dat er nog steeds mensen bestaan die denken homoseksualiteit te kunnen genezen.
Cool story broquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Indd iedereen weet dat er niks meer aan te doen is, en dat die mensen gewoon afgemaakt moeten worden
Jouw mening ja, maar daar is de natuur dus niet mee eens. Bronquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:35 schreef Jenglejack het volgende:
Dat komt misschien door de onwetendheid van sommige mensen.
Wat ik versta onder een ziekte is het volgende : Ziekte van een mens is een ongewenste verstoring van de normale situatie.
Gay zijn is dus overduidelijk een verstoring van de normale situatie, namelijk heterosexueel zijn. Je kan niet ontkennen dat homo zijn een normale situatie is. Dat gaat "naar mijn mening" tegen alle wetten van de natuur in.![]()
Mij hoef je niet gerust te stellen hoor, het lijkt me alleen zo lullig om zo onwetend rond te huppelen.quote:Ik ben absoluut niet gefrustreerd hoor, en om je helemaal gerust te stellen; het zit allemaal wel goed met mijn mentale gemoedsrust
Nu heb ik dat liedje weer in mijn hoofdquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef TrippinLittleJohn het volgende:
beetje á la Kanye West in Gayfish
Bedankt voor de bron vol meningen ipv feiten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jouw mening ja, maar daar is de natuur dus niet mee eens. Bron
Een waarde oordeel hangen aan homoseksualiteit, zoals jij doet, komt dus enkel voor bij mensen en wat jij al aangeeft, dat komt meestal door onwetenheid.
[..]
Mij hoef je niet gerust te stellen hoor, het lijkt me alleen zo lullig om zo onwetend rond te huppelen.
Homo's die jagenquote:Bailey en Zuk denken dat homoseksualiteit onder dieren dient ter versterking van de sociale banden. Tuimelaardolfijnen (Tursiops truncatus) creëren op deze manier een sterke band met andere mannetjes, wat weer van pas komt bij de onderlinge communicatie tijdens het jagen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartan_pederastyquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron vol meningen ipv feiten.
Ik heb me rot gelachen
[..]
Homo's die jagen![]()
![]()
Heb je die shit überhaupt wel doorgelezen ?
Uuuh meta onderzoek van alle wetenschappelijke onderzoeken van de afgelopen 25 jaar --> mening?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:50 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Bedankt voor de bron vol meningen ipv feiten.
Ik heb me rot gelachen
Snap jij wel het verband van wat er staat of doe je gewoon je best om een beetje dom over te komen?quote:Homo's die jagen![]()
![]()
Heb je die shit überhaupt wel doorgelezen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |