Heb het al een keer voor ¤20 gehad retour. Maarja, hoogseizoen he.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:46 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ryanair naar MRS Provence kan nog veel goedkoper als je de juiste vlucht vindt en op het juiste moment boekt.
Planmatig 05:56, heb m 2 jaar geleden genomenquote:Op zondag 28 juni 2009 16:41 schreef Gutz het volgende:
[..]
Jep, Luxemburg - Marseille vertrek 18.? aankomst 05.?
En dat voor slechts 135 euro!
Of je pakt de TGV vanaf Brussel-Zuid?quote:Op zondag 28 juni 2009 16:17 schreef Gutz het volgende:
Hmmm. 29uur treinen naar Marseille, of 2u met het vliegtuig... Twijfels
[ code verwijderd ]
Bang dat dat wel het makkelijkst is.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Planmatig 05:56, heb m 2 jaar geleden genomenMaar ja, dat slaapmomentje in Dijon lijkt ook nergens naar natuurlijk
Ga dan idd maar beter vliegen
Nee, tijd is niet van belang (mits fatsoenlijk) Ik wil zo goedkoop mogelijk, zo ver mogelijk komen. Het liefst zonder te vliegen of liften en gewoon enkel treinen.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Of je pakt de TGV vanaf Brussel-Zuid?
http://www.nshispeed.nl/n(...)rseille-met-de-trein
Interrail Global pass. Klaarquote:Op zondag 28 juni 2009 17:01 schreef Gutz het volgende:
[..]
Nee, tijd is niet van belang (mits fatsoenlijk) Ik wil zo goedkoop mogelijk, zo ver mogelijk komen. Het liefst zonder te vliegen of liften en gewoon enkel treinen.
TrainGuard is Siemens' ETCS-implementatie: http://www.transportation(...)ra/products/etcs.htmquote:Op zondag 28 juni 2009 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
EUROPEAN Rail Traffic Management System. In China. Vast wel
Theoretisch:quote:Op zondag 28 juni 2009 22:00 schreef Ireyon het volgende:
1) Klopt dit?
2) Hoe kunnen ze zoiets controleren? Als ik een kaartje koop staat er toch alleen een datum en de tijd van aanschaf op, niet m'n vertrek- en verwachte aankomsttijd?
Welk kaartje bedoel je precies? Er staat wel een erg fijn geprijsde dagkaart tussen, maar die is alleen geldig in 't weekend? Maar ik kan natuurlijk ter plekke een kaartje naar de luchthaven kopen, daar had ik inderdaad nog niet aan gedachtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je niet gewoon een kaartje tot Brussel kopen en dan een dagkaart voor het OV, die je ook gebruikt om uiteindelijk mee naar Luchthaven te gaan?
uhquote:
Dat is misschien wel het beste. Dan WEET je tenminste wat je hebt. Het is altijd kunst- en vliegwerk daar. Een gewone NMBS-dagkaart of zo bestaat helemaal nietquote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Welk kaartje bedoel je precies? Er staat wel een erg fijn geprijsde dagkaart tussen, maar die is alleen geldig in 't weekend? Maar ik kan natuurlijk ter plekke een kaartje naar de luchthaven kopen, daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht
Waar in Helsinki dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Probeer is met die roltrappen in helsinki, kan je complete soap in afspelen.
Duidelijk. En die trein rijdt toch ook soms door naar Tsjechië ofniet? kan zo niet op de plaats naam komen...statin glowny ofzo ? Of denk ik nu helemaal verkeerd?quote:Op maandag 29 juni 2009 02:27 schreef James1988 het volgende:
De officiële naam is "Intercity Berlijn" en het is een trein van Deutsche Bahn, i.s.m. NS Hispeed. Daarom hangt er in NL ook een Nederlandse loc voor en is er in Bad Bentheim een locwissel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |