Ik had vanochtend zin in een stevig ontbijt. Dus ik ga mijn bed uit en spring onder de douche.
Toen ik onder de douche wegkwam deed ik me afdrogen en aankleden. Direct daarna ging ik naar beneden en zette ik de tv aan, ik heb graag geluid als ik aan het koken ben. Op MTV was dat liedje van Giovanca, dat vind ik wel een vrolijk liedje.
Goed, ik sjok naar de keuken want ik had geen trek meer, neen, ik had honger. Ik pak een pak melk en ruik er even aan, de melk rook goed en er zaten geen kloeten in. Ik vond dit best prettig want ik houd niet van melk met kloeten.
Ik doe de melk in een pannetje en zet het pannetje op het gasfornuis. Ik draaide de knop van het gasfornuis om en het vuur was ontstoken.
Nu was het wachten tot de temperatuur van de melk omhoog ging. Gelukkig ging dit redelijk snel. Op MTV was nu dat liedje van Black Eyed Peas, dat vind ik dus een stom lied.
De melk was warm! Vreugde ende jolijt alom!
Ik schenk de melk in een diep bord en doe er Brinta bij. Brinta is goed spul. Om de smaak te verbeteren deed ik er bruine basterdsuiker op, ik vind dat namelijk lekker.
Ik keek in de kast en er stond een fles Remia American frites saus.
Het is godverdomme patat!
klacht: American Frites Saus moet American Patat Saus heten
anti-klacht: Giovanca leuk liedje
Besef
Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.