Rip of Duimpjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:25 schreef Ripley het volgende:
ok, vraag dan: wie vinden jullie het singlessletje (m/v)?
Nou, vertelquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ik een relsnol vind.
dat laat ik ff door iemand anders beantwoordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Oh, en wie is MLI eigenlijk?
Ja ik ben nieuw...
Die is pleite van FOK!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Iemand die haar wachtwoord niet weetquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Ja ik ben nieuw...
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstjequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:28 schreef Catbert het volgende:
Op een ander forum waar ik eerst kwam had iemand de moeite genomen om al die gegevens te verzamelen en daar een groot netwerk van de maken. Stonden een paar honderd mensen op ofzo. Enorm werk. Grappig om te zien ook, want je kwam de meest onwaarschijnlijke koppels tegen
Duimpje is idd ook een goedequote:
Ik heb me beperkt tot 1 singlequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Duimpje is idd ook een goede
Maar denk dat Nouk 'erger' is dan rip..
mbt fok dan
Heh, cool. Post die eens? Of PM andersquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb je hier ook.. het wie neukt met wie lijstje
alleen is die lang niet compleet
Is wel een topic van.. HW kan die vast snel vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Die gaat hier never nooit niet online komen...quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Heh, cool. Post die eens? Of PM anders
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat hier never nooit niet online komen...
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen opquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Boe's lijstje staat gewoon op fok hoor, die bedoelde ze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat doe je er wel mee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
neuh, geen idee wie het is trouwensquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoezo? Jij bent de Kevin Bacon van Fok!?
Gooi je pmbox eens leeg, sletje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef Ripley het volgende:
Het singleslijstje publiceer ik niet nee
Ik sta er in zijn geheel niet op! En terecht natuurlijk, want ik fokslet nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Boe's lijstje is al zoo oud.. staan vast niet al je veroveringen op
probeerde ik al, maar mijn laptop werkt niet meequote:
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
Zo snel even uit mijn hoofd: bels, snuitebolletje en D_H. En HW is het foksletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |