SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dealquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan gaan we dat een keer doen. En dan geef ik je gelijk vrouwenadvies
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar uh jongens/meiden parkpop zondag.. Uurtje of 1 ergens verzamelen? Of druppelen we gewoon maar binnen?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef Den_Haag het volgende:
Leuke verrassingen in het vorige topicHoe oud is die danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Je zou mijn zus kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik iets niet kan is het schoonmaken
Ik ben wel in te huren als personal shopper
Dat is waar. Maak er maar een stuur de link door naar mij.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:55 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee want je moet wel weten wat er speelt...
13.00quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...
Vertelquote:
Doe je goed!quote:
Succes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
Zo ik ga maar eens op pad, nog een aantal dingen doen voordat ik het gesprek in ga! Ciao!
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffersquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar. Maak er maar een stuur de link door naar mij.
I know, al is de kans dat als het gaat regenen dit vooral in het oosten zal gebeuren.Maargoed hoe het precies zal zijn, zullen we pas die zondag achterkomen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind 13:00 opzich prima, maar dan idd wel op een centraalpunt, en trouwens alleen als de weersverwachtingen bijtrekken, het ziet er nu echt volkomen kut uit...
3x is scheepsrechtquote:
Echt niet seksistisch bedoeld ofzo maar de meeste vrouwen hebben een hekel aan schoonmaken en zijn dol op shoppenquote:
Will doquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffers
Daar in de buurt weet ik het niet precies, maar ik denk dat DH CS wel een goed plan is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
I know, al is de kans dat als het gaat regenen dit vooral in het oosten zal gebeuren.Maargoed hoe het precies zal zijn, zullen we pas die zondag achterkomen.
wat zou een centraal punt kunnen zijn?
Er is een verschil tussen een hekel hebben aan schoonmaken of het gewoonweg niet kunnen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Echt niet seksistisch bedoeld ofzo maar de meeste vrouwen hebben een hekel aan schoonmaken en zijn dol op shoppen
Iedereen kan schoonmaken, je hebt d'r niet echt een diploma voor nodig ofzo hoor. Ik "kan" het ook niet omdat ik d'r zo snel mogelijk mee klaar wil zijn. En het ook nog eens te weinig doequote:Op donderdag 25 juni 2009 14:01 schreef Ripley het volgende:
En ik heb niet alleen een hekel aan schoonmaken, ik kan het ook niet. En ik neem aan dat kluts het niet alleen over deze post had
Precies, de gecombineerde krachten van alle, zoals rip ze noemt, sletjes hier moeten elk slachtoffer wel zien te kunnen regelenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee maak jij er maar 1 en stuur maar door naar mij en stuur dan ook gelijk een lijstje van potentiele slachtoffers
GMTAquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een hekel hebben aan schoonmaken of het gewoonweg niet kunnen.
Ik behoor tot de laatste variant.
Moet dit dan wel allemaal hier worden besproken? Anders weten ale sletjes er vanafquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, de gecombineerde krachten van alle, zoals rip ze noemt, sletjes hier moeten elk slachtoffer wel zien te kunnen regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |