dus je verkoopt zomaar de game van een ander. zal ie leuk vinden.quote:
Je snapt wat ik bedoel, wijsneus.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus je verkoopt zomaar de game van een ander. zal ie leuk vinden.
Zucht...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:45 schreef LockonStratos het volgende:
Hoe kan je nou weten dat het niet jou spel is als ie nog sealed is?
Als je 'm voor 34 euro kan krijgen doen zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:02 schreef Blackviper het volgende:
Nieuw is hij voor 34 te krijgen incl ik bied 30 inclusief.
Sorry dat ik hier nog over doorzever, maar Stratos heeft dan nog steeds een punt; hoe weet je dat als 'ie nog sealed is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zucht...
Wat ik duidelijk probeerde te maken is dat het niet mijn ding is. Het kan me niet bekoren. Het is niet voor mij weggelegd.
Duidelijk genoeg nu? Ja?
Omdat ik 'm hier dus heb liggen...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sorry dat ik hier nog over doorzever, maar Stratos heeft dan nog steeds een punt; hoe weet je dat als 'ie nog sealed is.
Dan heb je hem toch niet gespeeld, of vind je de cover niet mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat ik 'm hier dus heb liggen. Jesus christ.
Ooit gehoord van een DEMO?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:11 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Dan heb je hem toch niet gespeeld, of vind je de cover niet mooi
Je bent zelf degene die het niet snapt, klootviool. HIJ LIGT DAAT *MET* SEAL dus je weet niet HOE hij is, de inhoud van dat doosje daar MET seal KEN jij niet. Je ken dus alleen de demo. Derhalve gaat het argument "omdat ik 'm hier heb liggen" niet op. Dan moet je dus zeggen "omdat ik de demo heb gespeeld".quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat ik 'm hier dus heb liggen...
Jesus christ.
Nee heb naar de gameplay filmpjes gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet meer dan 30 voor over heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je 'm voor 34 euro kan krijgen doen zou ik zeggen.
Succes verder.
Aha, het is niet echt jouw spel dus?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:55 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Nee heb naar de gameplay filmpjes gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik er niet meer dan 30 voor over heb.
Geen van beide opties. Het spel stond al in de bestelling (en was tevens betaald) maar na de demo te hebben gespeeld was ik van een andere mening toegedaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:59 schreef zomer86 het volgende:
Ok korte samenvatting,
Optie 1
Je speelt een demo, gaat daarna snel naar de winkel om hem op te halen.
Je komt thuis en speelt nog een keer de demo terwijl de volledige versie naast je ligt, en komt erachter dat het spel niks voor jou is.
Optie 2
Je koopt het spel in de winkel, en gaat als je thuiskomt direct het demotje spelen omdat je te lui bent om de volledige game te unsealen. Komt er daarna achter dat het spel niks voor jou is en gooit hem voor een prijs wat extreem hoog is weer op de fok markt.
Als je 'm importeert ja, dwaas.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:43 schreef Blackviper het volgende:
Dude wat lul je nou?
Want die game is nieuw voor minder te krijgen dan waar jij hem voor aanbied.. Moet je niet raar opkijken als je dus een bod in die richting krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |