Een edele deerne.quote:
quote:
Die wordt kaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef LockonStratos het volgende:
Foto impressie:
[ afbeelding ]
Ongeveer zo, en neen, ze was voor zover ik kon oordelen geen linksdraaiende eco-hippie.
Het is ook zo lekker om met je blote voeten over de warme stenen heen te lopen en continu lekkere scherpe steentjes tussen je teentjes te krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik zou ook wel vaker op blote poten willen kunnen rondlopen, maar mijn geweldige medelanders, waar een vergelijking met een kudde varkens wellicht beter is, al beledig ik dan varkens, maken er altijd overal zo'n stal van. Dus dan maar schoenen aan, want voor ik het weet heb ik de onderkant van mijn poten bedekt met een korst van kauwgum, peukenresten, fluimen, McDonaldsresten, en andere gore bagger.
Met andere woorden, waren we met zijn allen niet van die enorme varkens, en wederom sorry aan alle varkens, dan konden we allemaal op blote poten gaan lopen. En weet je, op blote poten lopen in de basis is heel gezond voor een mens.
Waar ik vandaan kom hebben ze fatsoenlijke schoenenwinkels.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:26 schreef Daniel1976 het volgende:
Het is toch perfect weer om te lopen zonder schoenen. Beetje uitkijken waar je loopt. Maar verder vind ik het ook wel prettig. En waar ik vandaan kom hebben we een kraan en een douche
cheer up met jequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:27 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom hebben ze fatsoenlijke schoenenwinkels.
Ik kwam niet verder dan "Geile chicks"quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
Ik kwam niet verder dan "Geile chicks met zonder"
Crocs gaan nog maar de rest kan me gestolen wordenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef WurM het volgende:
Liever schoenloos dan met die 'hippe' Crocs, Uggs en Romeinse sandalen van tegenwoordig
een wat?quote:
Niks opa, gewoon normaal Nederlands typen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een zeer appetijtelijk jongedame.
Opa.
quote:
pics!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef LockonStratos het volgende:
En toen gebeurde het, naast mij kwam een ongelovelijke spange chimi staan, lang bruin haar, zonnerbril op dr hoofd, leuke kop een flinke D cup pronkte door haar lichtgrijze nonchalante shirtje
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
Niks opa, gewoon normaal Nederlands typen.
Zie TT, zo zag ze er ongeveer uitquote:
Maar dan 30 en misschien wel MILFquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:10 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Zie TT, zo zag ze er ongeveer uit
Neem dan zelf een Nederlandse nickbijnaam sufkut.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:30 schreef wise het volgende:
[..]
Niks opa, gewoon normaal Nederlands typen.
Wearummn det dennn????quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:11 schreef Catch22- het volgende:
Domme klacht..
[ afbeelding ]
Ik goa weer hein
die ken ik niet maar goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Du kenst gewon eem uut de plaat goan
Nazi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:26 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het is ook zo lekker om met je blote voeten over de warme stenen heen te lopen en continu lekkere scherpe steentjes tussen je teentjes te krijgenje ziet er dan ook veel apetijtelijker uit, totaal niet als een zwerver ook he
![]()
Get real, milieuactivist
http://www.geenstijl.tv/2(...)ezoekt_de_slech.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef djac1 het volgende:
[..]
die ken ik niet maar goed
is da een filmpie??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |