Que? Bij die van 12 m2 mocht ik er komen wonen maar dat wilde ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:15 schreef Jenglejack het volgende:
Dus je 2de kamer werd het ook niet door die foute bewoners ?
Dat is kut
wat nou hintquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben op zoek naar een kamer in Groningen (hint hint!)
Vast welquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef Trannellius het volgende:
Er zullen vast wel fokkers uit groningen komen, die je in hun huis laten slapen, en niet eens per se een financiele vergoeding hoeven te hebben
Geen enkele nog, ik dacht ik probeer het eerst maar eens gewoon via kamernet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:18 schreef CantFazeMe het volgende:
Groningen is altijd al duur geweest... Je mag anders bij mij wel in natura betalen.
Nee, haha, bij welke instantie zit je ingeschreven?
Wie weet woont er iemand in Groningen en is er daar nog een kamer vrijquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat nou hintzoek je ene fokker in groningen om bij in te trekken ofzo?
Je kunt ook te ver gaan hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef Game_Error het volgende:
Ga bij het coprs, die hebben huizen met grote kamers
Ja daar heb ik wat aan zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:19 schreef zovty het volgende:
Je mag wel bij mij komen wonen. Ik heb een landhuis van 550m2. Maar, dan moet je wel topless rondlopen als er visite is.
Het staat alleen niet in Groningen
Je wilt meteen een kamer hebben? Ik zou eerst wat punten sparen. (zodat je een goede prijs krijgt + kamer) Woningnet is een erg goede en daar zit ik ook bij ingeschreven. Het kost wel wat per jaar, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vast welmaar ik wil m'n eigen kamer
!
[..]
Geen enkele nog, ik dacht ik probeer het eerst maar eens gewoon via kamernet.
[..]
Wie weet woont er iemand in Groningen en is er daar nog een kamer vrij!
Ah ja die 18m² bedoelde ik ook met 2de keuze.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Que? Bij die van 12 m2 mocht ik er komen wonen maar dat wilde ik nieten bij die van 18 m2 twijfelden ze tussen mij en een ander meisje en hebben ze uiteindelijk haar gekozen omdat ze ouder was.
Trouwens, ik zou wat foto's van mezelf posten, potentiële verhuurders hier mogen graag van tevoren zien wat voor vlees ze in de kuip halen, letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan hoor![]()
!
[..]
Ja daar heb ik wat aan zeg! En al stond het in Groningen, nee
.
Ja zodra ik 600 euro te besteden heb zal ik daar wel weer eens kijkenquote:
Hahaha ik wil m'n eigen kamer liefstequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je wilt meteen een kamer hebben? Ik zou eerst wat punten sparen. (zodat je een goede prijs krijgt + kamer) Woningnet is een erg goede en daar zit ik ook bij ingeschreven. Het kost wel wat per jaar, maar dan heb je ook wat.
Ik wil meteen een kamer hebben ja, want heen en weer reizen is onmogelijkquote:
Dankjewelquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef jagga het volgende:
Veel succes BT-tje![]()
Heb wel een kamer vrij, maar het is wel 230 km van groningen af ongeveer
Ja ik weet het, daarom vind ik mezelf ook te veeleisendquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ach verwend nest, nooit van doorverhuizen gehoord? Of gewoon beginnen op een klein hok en je vanuit daar rustig oriënteren?
Waarom moet men tegenwoordig alles in 1 keer hebben, zelfs wanneer men het geld er nauwelijks voor heeft
Jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:23 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ah ja die 18m² bedoelde ik ook met 2de keuze.
Zonde...
PS. Volgens mij woont Rickokun in de buurt van groningen toch ?
Ik weet zeker dat hij geen financiele vergoeding hoeft.
WELquote:
Ik heb een foto bij m'n profiel staan dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Trouwens, ik zou wat foto's van mezelf posten, potentiële verhuurders hier mogen graag van tevoren zien wat voor vlees ze in de kuip halen, letterlijk en figuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |