De Moody Blues zullen hun werk wel doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
nu jeff buckley en straks nog moody blues en daarna lekker pitten
Dan komt het helemaal goed.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:21 schreef TradeMarkie het volgende:
moody was ik al? :p
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen door dit bericht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[Upd]Michael Jackson gereanimeerd na hartstilstandHij leeft nog
Wat ik een wonder vind met al z'n plastic
die is van voor mijn tijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)erleden__.html?p=3,1
![]()
Charlies Angels........ Super serie!!! Vroeger tenminste, eigenlijk nooit meer gekeken. Toch maar weer eens doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die is van voor mijn tijd
maar nooit leuk om te horen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:48 schreef Supersheep het volgende:
Even het nieuws volgen..
Lang geleden dat je hier was.quote:
Hij is doodquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen door dit bericht.![]()
Voordat ik toch maar ga janken. Bron?quote:
Frontpage fok. Het schijnt ook op CNN te zijn? maar heb geen tv aan hier dus dat weet ik nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voordat ik toch maar ga janken. Bron?
CNN praat niet over zijn dood maar over een hartstilstand waarvoor hij nu in het ziekenhuis ligt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Frontpage fok. Het schijnt ook op CNN te zijn? maar heb geen tv aan hier dus dat weet ik niet
Sky News zegt dood, CNN nog niet. Hopen dat het niet zo is (en ik ben echt geen fan van 'm hoor, maar hij is wel King Of Pop natuurlijk)quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als het officieel wordt.
TMZ meldt het, is een grote celebrity-gossip site maar zijn wel redelijk serieus te noemen en waren bijvoorbeeld de eerste die de dood van Heath Ledger meldden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voordat ik toch maar ga janken. Bron?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |