Hee etcquote:
quote:Today, I rushed home to tell my parents my girlfriend had accepted my proposal. They asked how I could be so selfish at a time like this. Apparently, Michael Jackson's death is more important than their son. FML
quote:Today, I finally had sex with a girl I've been dating for over a month. Before we got started she told me not to worry about the birth control because she could handle that. So after we finished I asked her what kind of birth control she used. She said she meditated. FML
Jawel. Maar eest toch nog weer even gehuildquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Nu die kutkoters bij mij in de straat niet gillend rondrennen en iets roepen over spionnen en tegen andere buurtmeisjes roepen dat ze kutwijven zijn: ja
Heb je nog een beetje kunnen slapen?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Huilen is vermoeiend geloof ik
Over die meditatie, zie je dat gesprek voor je?
'Je doet WAT?'![]()
![]()
'Mediteren'![]()
![]()
'ja maar... dat... ik bedoel... dat wérkt niet!'![]()
![]()
'Ja weeeel gekkie, ik mediteer al je spermacelletjes weg van mijn baarmoeder,'![]()
![]()
![]()
ah wel, daar zat ik aan te denken, maar ik wist niet of vrijdagavond okee zou zijn bij jullie? Zou je dat niet erg vinden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:09 schreef iamredleader het volgende:
inderdaad, meditatie als anticonceptie.
PS, hoe is het nu met je? Als je een knuffel nodig hebt van Jairdan kun je rustig langskomen vanavond
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben weg, eerst maar es lunchen met een heel goede vriendin/collega voor we naar de begrafenis gaan.
Eensquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Die andere twee doden, Farrah Fawcett en Yasmine (VRT), worden wel ondergesneeuwd. We moeten niet vergeten dat we gisteren drie prominenten verloren hebben.
Ik ben er nou alweer zat vanquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
helemaal met Ofyles2 eens. Maar zo werkt de media niet. We worden de komende week/weken compleet doodgegooid met Michale Jackson.
Tot over een paar uurquote:
Is geen enkel probleem! Bel gerustquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah wel, daar zat ik aan te denken, maar ik wist niet of vrijdagavond okee zou zijn bij jullie? Zou je dat niet erg vinden?
Ik had vista maar ben weer terug naar XP. Dus kan ik er niet veel over zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik wacht wel even tot m'n vriend er is![]()
Kan het in principe wel zelf hoor, maar voor de zekerheid enzo
Kan ik trouwens een nieuwe vista over mijn oude partitie heengooien? Of slikt Vista dat niet?
Dat vista is binnenkort verleden tijd? Dat zou ik niet geheel onprettig vinden. klotesysteem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:00 schreef iamredleader het volgende:
M'n schoonvader's pc is onlangs overleden, hij gebruikte gewoon nog 98
En hij wil de pc laten repareren
Heb hem aangeraden even geduld te hebben en over een paar maanden een nieuwe PC met Windows 7 te kopen.
Repareren is misschien niet eens zo gek. Dan kan hij hem verkopen als Retro-PC.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Windows 98Da's oud
![]()
In pc-jaren gewoonweg antiek
Klopt. Een kennis heeft onlangs een oude NES gekocht voor een stevig bedragje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Levert dat niet pas echt iets op als het een commodore ofzo is?
Misschien kun je er een serverbak van maken red
Het zit me mee: wil de TomTom van m'n ouders eindelijk eens updaten, kan ik de usbkabel niet vinden
Mijn zus komt 1 x per maand langs om op te ruimen. (is haar hobbyquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Het komt omdat dat ding nóóit gebruikt wordt (behalve toen ik laatst naar Coevorden moest) en er in de tussentijd van aanschaf/gebruik een aantal keren is opgeruimd
Yup. En ik heb er ook 1 thuis staan, voor de wat oudere spelletjes (Mechwarrior 2 mercenaries en Red Alert: C&Cquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:08 schreef Etcetera het volgende:
Windows 98Da's oud
![]()
In pc-jaren gewoonweg antiek
Ik heb nog een werkende NES met een handjevol spelletjes. There's no school like old schoolquote:Op vrijdag 26 juni 2009 12:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Klopt. Een kennis heeft onlangs een oude NES gekocht voor een stevig bedragje.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:36 schreef LadyBlack het volgende:
De laatste loodjes
En dan uitprinten en inleveren
VS had iets gezegd over de structuur? Dat vind ik altijd het lastigst als ik een tekst moet schrijven: een duidelijke structuur. Zinnen en alinea's met elkaar in verband brengen. Vaak denk ik dat het wel voor zich spreekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
Nu komt alleen het lastigste deel: een hoofdstuk waarin ik de grafmonumenten van 4 doges van Venetië beschrijf.... structuurprobleemkrijg dat maar eens goed, zonder het helemaal overnieuw te moeten schrijven...
Inleiding en conclusie ben ik inmiddels wel tevreden over
Herschrijven en aanpassen en weer en nog eens, dat is ook verschrikkelijk rotwerk. Laatst moest ik twee keer een concept inleveren en de derde keer de uiteindelijke versie, nou, ik was die tekst spuugzat.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:08 schreef LadyBlack het volgende:
Echt? En ik heb zo mn best gedaan op de hoofdstukken![]()
Ik zit zelf met de structuur... ik had het wel redelijk staan, maar toen kwam VS nog met een vierde doge op de proppen, en die moest ik dus in mn verhaaltje passen. Niet mijn sterkste kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |