Ik vond de SC wat minder leuk dan eerder, geen idee of dat nog steeds zo is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:06 schreef Etcetera het volgende:
Had je het zo druk? Of vond je ons niet meer lief
Ik begrijp nog steeds niet waarom hij zijn huid liet bleken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Whiteguy het volgende:
MJ dood... tja.
Hij was al een jaar of 35 hard onderweg die kant op iig.
Da's wel jammerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik vond de SC wat minder leuk dan eerder, geen idee of dat nog steeds zo is.
Hmmquote:
Erg dubbelzinnig. Niets willen bevestigen maar toch in de verleden tijd praten.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:31 schreef Etcetera het volgende:
RTL heeft extra nieuwsuitzending
Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Erg dubbelzinnig. Niets willen bevestigen maar toch in de verleden tijd praten.
Minuten lang gelul zonder iets nieuws te vertellen.quote:
Ik moest dus aan dit filmpje denken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet waarom hij zijn huid liet bleken.
Je mag mijn schouder gebruiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo. Nu ga ik in even huilen denk ik
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je loopt achter, dat zeggen ze al twintig minuten of langer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Etcetera het volgende:
Update 00:28
Inmiddels bevestigen ook de LA Times en CBS news het overlijden van Michael Jackson.
OMG, ik heb de berichtgeving hier over gevolgd via rtvnh, maar had de link nog niet gelegd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verder:
http://www.parool.nl/paro(...)en-1996---2009.dhtml
http://www.parool.nl/paro(...)s-Marnixstraat.dhtml (die heb ik gelopen vanavond met collega's. Werd niet gehuild, maar was toch verdrietig. Zijn papa en mama waren er ook.
Ik zit te irc'en en That 70s Show te kijkenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je loopt achter, dat zeggen ze al twintig minuten of langer.![]()
Het wachten is nog steeds op CNN, maar daar ga ik niet meer op wachten.
Het was ook niet lullig bedoeld, maar zo komt het er wel een beetje uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik zit te irc'en en That 70s Show te kijken
Truste Soempie.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was ook niet lullig bedoeld, maar zo komt het er wel een beetje uit.Ik val bijna in slaap hier.
![]()
Ik ga lekker naast Sven kruipen.
Soemp! Gaat goed en ben het afgelopen weekend verhuisd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:43 schreef Soempie het volgende:
Sheep, je bent er weer even.Hoe is het met jou?
Oh dat snapte ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het was ook niet lullig bedoeld, maar zo komt het er wel een beetje uit.Ik val bijna in slaap hier.
![]()
Ik ga lekker naast Sven kruipen.
Spooks time!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:53 schreef Etcetera het volgende:
Heb nog 2 afleveringen en dan is That 70s Show ook voor mij voorbij
Ik hoorde het van de verhuizing. Echt zo mooi.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Soemp! Gaat goed en ben het afgelopen weekend verhuisd.
Met jou ook alles goed?
Ja de hele provincie heeft er van gehoord, het heeft drie kranten achtereen op de voorpagina gestaan...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
OMG, ik heb de berichtgeving hier over gevolgd via rtvnh, maar had de link nog niet gelegd.
Ja, daar hoopte ik al op, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even. Gelukkig ken je me.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat snapte ik welIk kan wel aardig Soempie-taal lezen
Slaap lekker![]()
It take's time.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja de hele provincie heeft er van gehoord, het heeft drie kranten achtereen op de voorpagina gestaan...
Uitgehuild. denk ik..
Tomorrow's going to be worse.quote:
Take it easy.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tomorrow's going to be worse.
Ik kruip mijn bedje in. Met CNN aan denk ik, net op mijn televisie geprogrammeerd...
Wie weetquote:
Dat scheelt hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar hoopte ik al op, maar ik dacht: ik zeg het toch maar even. Gelukkig ken je me.![]()
Tot morgen!
Dat met die lenzen herken ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik hoorde het van de verhuizing. Echt zo mooi.![]()
Bevalt het je daar?
En hier gaat alles uitstekend. Nog twee weken tentamens en dan heel lekker vakantie. Hebben jullie al besloten wat jullie gaan doen? LL?
Ik ga morgen teruglezen. Ik zit nu met m'n neus op het scherm, omdat ik m'n lenzen al uit heb en dat werkt neit.
CNN heeft de tekst dat het niet bevestigd is uit beeld gehaald.quote:
Ah! Mijn vakgebied. Ik ga kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:11 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Docu is afgekeken. Ik ga tukken
Voor de liefhebber:
Truste Etciequote:
laat me even weten wat jij er als pro van vind. Ik wil namelijk stiekem best een keer naar pripyat om te gaan kijken. het is alleen wat moeilijk om mensen te vinden die mee willen gek genoeg.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah! Mijn vakgebied. Ik ga kijken.![]()
Truste WG
Je kan er iig mooie foto's maken:quote:Op vrijdag 26 juni 2009 01:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
laat me even weten wat jij er als pro van vind. Ik wil namelijk stiekem best een keer naar pripyat om te gaan kijken. het is alleen wat moeilijk om mensen te vinden die mee willen gek genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |