abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:53:24 #1
245776 Jak
Ork ork soep eet je met een...
pi_70353753
Telfort heeft opeens 750 euro van mijn rekening gehaald.

Volgens telfort komt dit omdat ik het contract beeindig wat oorspronkelijk nog 24 maanden doorliep. Het probleem is alleen dat mijn contract in augustus juist was afgelopen. Ik heb helemaal niks verlengd!

Vervolgens moet je dus de helpdesk bellen (30cpm) en krijg je een soort buitenlandse schone aan de lijn die zinnen met meer dan 3 woorden toch wel lastig vindt.

Ik heb nu gestorneed, maar ik hoop dat dit niet een halfjaardurend gezeik gaat worden.

Klacht: telfort is achterlijk door wanadministratie
Subklacht: de helpdesk kost heel veel geld
Subsubklacht: op de helpdesk die veel geld kost zitten meisjes aan wie je alles 5 keer uit moet leggen
Subsubsubklacht: door telforts leuke grapje stond ik bij de AH aan de kassa zonder saldo, erg leuk
Zo gij niet wilt dat een ander beschiet, vermoord dan ook een ander niet
pi_70353812
ik snap het niet.
pi_70353839
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef deroo het volgende:
ik snap het niet.
Ik ook niet. Waarom zou de AH 750 euro van je rekening afsluiten omdat je telefoon het niet doet?
pi_70353883
Ben je lid van de Consumentenbond?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_70353936
Telfort mobiel?
pi_70353977
Ik hoop dat het bij mij WEL goed gaat
  donderdag 25 juni 2009 @ 11:59:54 #7
221613 boellewapper
DeEnigeEchteBoellewapper!!
pi_70353982
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:

[..]

Ik ook niet. Waarom zou de AH 750 euro van je rekening afsluiten omdat je telefoon het niet doet?
Jullie hebben volgens mij allebei niet goed gelezen, hij stond bij de AH zonder geld! Maar inderdaad wel erg lullig, ze kunnen je ook even informeren over het feit dat ze je rekening gaan plunderen.
Maar ik snap alleen nog niet precies wat je nou bedoelde met dat opzeggen enzo. Bij vodafone moet je 3 maanden voor einddatum contract je contract opzeggen. Doe je dit later, dan wordt je contract met 6 maanden verlengd.

Succes ermee!
pi_70354030
Gewoon laten terugstorten door je bank. Heb jij je 750,- euro weer.
pi_70354134
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Jak het volgende:

Ik heb nu gestorneerd, .....................

donderdag 25 juni 2009 @ 12:04:41 #10
245776 Jak
pi_70354160
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:

[..]

Hahaha, ja zo ging het dus echt aan de telefoon.

Ik: "Ik heb gewoon twee jaar lang een 230 minuten bundel gehad, en nooit iets verlengd. Ik heb wel in janurai een bundelwijziging gedaan naar 280 minuten."
Telfort-meisje: "Dus je wilt NU een 180 minutenbundel??"

Ik vind de uitdrukking te dom om te poepen heel onaardig maar serieus...
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:04:49 #11
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_70354164
Helfort

daarom T-mobile
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_70354180
Dat dit mogelijk is in een land als nederland!1!!!11eeneentelfort!1!!
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
pi_70354233
quote:
Telfort heeft opeens 750 euro van mijn rekening gehaald.

Volgens telfort komt dit omdat ik het contract beeindig wat oorspronkelijk nog 24 maanden doorliep.
Zie de voorwaarden er eens op na. Waarom beeïndig je een abo wat nog 24 mnd door loopt? En ga eens na of Telfort dan zomaar 750 pleuri's van je rekening af kan trekken.
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:08:35 #14
245776 Jak
pi_70354299
Twee jaar geleden in augustus is het abbo dus begonnen. Aankomende augustus zou het aflopen en ik was ruim op tijd met de opzegging. Ik krijg het gevoel dat er iets mis is gegaan toen ik in januari een bundelwijziging deed. Volgens mij hebben ze die bundelwijziging opgevat als een verlenging van het contract met twee jaar. Wat redelijk belachelijk is, al is het alleen al omdat ik in januari nog helemaal niet KON verlengen, want dat kan pas 3 maanden voor het eind van het contract.
pi_70354351
Kijk het toch eens na. Het zou niet de eerste keer zijn dat je een "nieuwe" overeenkomst aangaat bij het veranderen van je bundel. Helaas zie je dat wel vaker (in mijn geval ooit eens in de makelaarswereld). -> Voorwaarden checken.

Toch: als het zo zou zijn, blijft het belachelijk.
pi_70354382
quote:
Subsubsubklacht: door telforts leuke grapje stond ik bij de AH aan de kassa zonder saldo, erg leuk
"Is pinnen bij jou ook zo spannend?"
So we just called him Fred too
pi_70355194
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef boellewapper het volgende:

[..]

Bij vodafone moet je 3 maanden voor einddatum contract je contract opzeggen. Doe je dit later, dan wordt je contract met 6 maanden verlengd.

En je bron is? Bij vodafone is heb je, net zoals bij de andere telecom aanbieders een opzegtermijn van 3 maanden. Zeg je later op, dan loopt het contract maar 3 maanden door vanav datum opzegging.

Omdat je het bedrag gestorneerd heb zal je een hoop gezeik krijgen ja.

En m.b.t. de helpdesk kosten. Je betaald pas op het moment dat je een persoon aan de lijn krijgt. Je kan ook niet verwachten voor een duppie op de eerste rij te zitten. Je belt goedkoop en dan wil je ook de rest allemaal nog gratis hebben. Neem een vodafone. Abo is duurder, maar KS is gratis.
pi_70355302
¤ 31,25 per maand aan abonementskosten.
pi_70355368
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:08 schreef Jak het volgende:
Volgens mij hebben ze die bundelwijziging opgevat als een verlenging van het contract met twee jaar.
Denk dat je daar de fout hebt
pi_70355375
Blokkeer je rekening wel ff voor incasso door telfort
dag
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:49:08 #21
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_70355670
Als kanker een telecomaanbieder was hete het telfort.
ik ben de jager met de pet.
pi_70365262
Ik wou vorig jaar ook naar Telfort toe dacht lekker goedkoop, werd gewoon niet toegelaten daar.
Moest maar na vragen bij me bank en alles had bepaalde leningen lopen, nou het enige wat bekend was, was het huidige Vodafone abonnement voor de rest niks.

Brieven e-mails nergens reageerde ze op, ik belde Vodafone op de laatste dag dat ik bij hun zat en dan zou ik afgesloten worden ik zeg kan ik nog terug? kreeg een mooie aanbieding de volgende dag viel het netwerk weg, na een uur belde Vodafone ineens excuses voor het ongemak alles werkt als het goed weer?

Kijk daar hou ik van ze zijn wel duurder maar wel goede service, vorige week belde ze me dat ze vonden dat ik te weinig belde voor me bundel, de vraag of ze hem mochten verlagen?

Ook netjes
pi_70365805
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik wou vorig jaar ook naar Telfort toe dacht lekker goedkoop, werd gewoon niet toegelaten daar.
Moest maar na vragen bij me bank en alles had bepaalde leningen lopen, nou het enige wat bekend was, was het huidige Vodafone abonnement voor de rest niks.

Brieven e-mails nergens reageerde ze op, ik belde Vodafone op de laatste dag dat ik bij hun zat en dan zou ik afgesloten worden ik zeg kan ik nog terug? kreeg een mooie aanbieding de volgende dag viel het netwerk weg, na een uur belde Vodafone ineens excuses voor het ongemak alles werkt als het goed weer?

Kijk daar hou ik van ze zijn wel duurder maar wel goede service, vorige week belde ze me dat ze vonden dat ik te weinig belde voor me bundel, de vraag of ze hem mochten verlagen?

Ook netjes
Het kan ook andersom. Laatst een keer een smsje gestuurd naar 3FM ( ), wat dan uiteraard buiten je bundel wordt berekend. Ok, geen probleem, kost me m'n kop ook weer niet. Een week later belt Vodafone of ik m'n abonnement wil verhogen omdat ik regelmatig buiten mijn bundel bel
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_70366621
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef Houzer het volgende:
Als kanker een telecomaanbieder was hete het telfort.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_70366638
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 17:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het kan ook andersom. Laatst een keer een smsje gestuurd naar 3FM ( ), wat dan uiteraard buiten je bundel wordt berekend. Ok, geen probleem, kost me m'n kop ook weer niet. Een week later belt Vodafone of ik m'n abonnement wil verhogen omdat ik regelmatig buiten mijn bundel bel
Terwijl dat niet het geval is? want volgens mij al ga je er al 5 euro overheen gaan ze volgens mij al bellen maar dan moet dit wel maandelijks zo zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')