Ik ook niet. Waarom zou de AH 750 euro van je rekening afsluiten omdat je telefoon het niet doet?quote:
Jullie hebben volgens mij allebei niet goed gelezen, hij stond bij de AH zonder geld! Maar inderdaad wel erg lullig, ze kunnen je ook even informeren over het feit dat ze je rekening gaan plunderen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom zou de AH 750 euro van je rekening afsluiten omdat je telefoon het niet doet?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Jak het volgende:
Ik heb nu gestorneerd, .....................
Hahaha, ja zo ging het dus echt aan de telefoon.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom zou de AH 750 euro van je rekening afsluiten omdat je telefoon het niet doet?
Zie de voorwaarden er eens op na. Waarom beeïndig je een abo wat nog 24 mnd door loopt? En ga eens na of Telfort dan zomaar 750 pleuri's van je rekening af kan trekken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Jak het volgende:
Telfort heeft opeens 750 euro van mijn rekening gehaald.
Volgens telfort komt dit omdat ik het contract beeindig wat oorspronkelijk nog 24 maanden doorliep.
"Is pinnen bij jou ook zo spannend?"quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Jak het volgende:
Subsubsubklacht: door telforts leuke grapje stond ik bij de AH aan de kassa zonder saldo, erg leuk
En je bron is? Bij vodafone is heb je, net zoals bij de andere telecom aanbieders een opzegtermijn van 3 maanden. Zeg je later op, dan loopt het contract maar 3 maanden door vanav datum opzegging.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef boellewapper het volgende:
[..]
Bij vodafone moet je 3 maanden voor einddatum contract je contract opzeggen. Doe je dit later, dan wordt je contract met 6 maanden verlengd.
Denk dat je daar de fout hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:08 schreef Jak het volgende:
Volgens mij hebben ze die bundelwijziging opgevat als een verlenging van het contract met twee jaar.
Het kan ook andersom. Laatst een keer een smsje gestuurd naar 3FM (quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:24 schreef Ab-Normaal het volgende:
Ik wou vorig jaar ook naar Telfort toe dacht lekker goedkoop, werd gewoon niet toegelaten daar.
Moest maar na vragen bij me bank en alles had bepaalde leningen lopen, nou het enige wat bekend was, was het huidige Vodafone abonnement voor de rest niks.
Brieven e-mails nergens reageerde ze op, ik belde Vodafone op de laatste dag dat ik bij hun zat en dan zou ik afgesloten worden ik zeg kan ik nog terug? kreeg een mooie aanbieding de volgende dag viel het netwerk weg, na een uur belde Vodafone ineens excuses voor het ongemak alles werkt als het goed weer?
Kijk daar hou ik van ze zijn wel duurder maar wel goede service, vorige week belde ze me dat ze vonden dat ik te weinig belde voor me bundel, de vraag of ze hem mochten verlagen?
Ook netjes
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:49 schreef Houzer het volgende:
Als kanker een telecomaanbieder was hete het telfort.
Terwijl dat niet het geval is? want volgens mij al ga je er al 5 euro overheen gaan ze volgens mij al bellen maar dan moet dit wel maandelijks zo zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het kan ook andersom. Laatst een keer een smsje gestuurd naar 3FM (), wat dan uiteraard buiten je bundel wordt berekend. Ok, geen probleem, kost me m'n kop ook weer niet. Een week later belt Vodafone of ik m'n abonnement wil verhogen omdat ik regelmatig buiten mijn bundel bel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |