Nee, tegen de tijd dat hij wakker wordt zijn die al op natuurlijke wijze verdwenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....sla jij jezelf dan uit de kreukels voordat hij wakker wordt?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Naamtopic!![]()
[..]
Nee, tegen de tijd dat hij wakker wordt zijn die al op natuurlijke wijze verdwenen
Is dat die met dat rode borsteltje? Wat is daar de toegevoegde waarde van, vroeg ik me laatst af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, die nieuwe mascara met het ronde borsteltje is echt een aanrader..![]()
kan even niet zien welk merk, anders moet ik weer een bril zoeken, maar volgens mij zie ik een M .staan.
Ok, ik hou van uitslapen, maar ik word toch echt wel eens eerder dan jij wakkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat jij mij nooit s ochtends ziet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Géén mascara?!
Als ik knipper dan hoor je dat 's avonds op het nieuws.
Matige tot sterke wind. Echt, heel het huis tocht door als ik lieflijk knipoog.
Ja dat wel, een roze (quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Mascara topic.
Maar je had dus wel mascara in huis, Liesje?
Wow! Interesse gewekt! Waar laat je dat doen en zo goedkoop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
Gewoon één keer in de 4 á 5 weken wimpertjes laten verven voor 8 euro en klaar is Kees !
Ik kan geen mascara hebben want bij één keer lachen zit het op mijn knieën
het is overal verschillend soms tien euro, maar ik heb mijn adresjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wow! Interesse gewekt! Waar laat je dat doen en zo goedkoop?
Nee, snoes. Hij laadt nog. Ik ga zo eerst naar de tandarts die me vast heel veel pijn gaat doen om me van de pijn af te helpen. Daarna ga ik mezelf kwijlend troosten bij de mascara-winkel.quote:
ook al kiespijn? en dan ook nog die peesdinges.......quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, snoes. Hij laadt nog. Ik ga zo eerst naar de tandarts die me vast heel veel pijn gaat doen om me van de pijn af te helpen. Daarna ga ik mezelf kwijlend troosten bij de mascara-winkel.![]()
Het kalf rent wel steeds over laptops heen.
da's vaak zo ...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Maar sinds ik eindelijk die afspraak bij de tandarts heb gemaakt, heb ik geen last meer gehad van die kies. Als ik hem nu een maand verzet, zou ik dan een maand pijnvrij zijn?
Klinkt goed maar ik laat het dan lekker doen als het rond een tientje ligt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
het is overal verschillend soms tien euro, maar ik heb mijn adresje![]()
Vanmiddag toevallig mijn beautydagje, complete behandeling mét massage![]()
kadootje voor mezelf, geen vakantie dit jaar, dus highlight en een beatydagje
mag dan wel vin ik...
Je kan trouwens ook bij de etos of de DA pakketjes kopen om het zelluf te doen,
is hélemaal goedkoop, maar daar heb ik dan weer geen geduld voor voor dat gemier...
dat is deze verf
[ afbeelding ]
JA !quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh!
Zijn er mensen die serieus zonder mascara door het leven gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |