Nee, tegen de tijd dat hij wakker wordt zijn die al op natuurlijke wijze verdwenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow....sla jij jezelf dan uit de kreukels voordat hij wakker wordt?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef liesje1979 het volgende:
Naamtopic!![]()
[..]
Nee, tegen de tijd dat hij wakker wordt zijn die al op natuurlijke wijze verdwenen
Is dat die met dat rode borsteltje? Wat is daar de toegevoegde waarde van, vroeg ik me laatst af.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef hondjes het volgende:
Trouwens, die nieuwe mascara met het ronde borsteltje is echt een aanrader..![]()
kan even niet zien welk merk, anders moet ik weer een bril zoeken, maar volgens mij zie ik een M .staan.
Ok, ik hou van uitslapen, maar ik word toch echt wel eens eerder dan jij wakkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk jij omdat jij mij nooit s ochtends ziet
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:28 schreef Noek het volgende:
Géén mascara?!
Als ik knipper dan hoor je dat 's avonds op het nieuws.
Matige tot sterke wind. Echt, heel het huis tocht door als ik lieflijk knipoog.
Ja dat wel, een roze (quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Copycat het volgende:
Mascara topic.
Maar je had dus wel mascara in huis, Liesje?
Wow! Interesse gewekt! Waar laat je dat doen en zo goedkoop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef FANN het volgende:
Gewoon één keer in de 4 á 5 weken wimpertjes laten verven voor 8 euro en klaar is Kees !
Ik kan geen mascara hebben want bij één keer lachen zit het op mijn knieën
het is overal verschillend soms tien euro, maar ik heb mijn adresjequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Wow! Interesse gewekt! Waar laat je dat doen en zo goedkoop?
Nee, snoes. Hij laadt nog. Ik ga zo eerst naar de tandarts die me vast heel veel pijn gaat doen om me van de pijn af te helpen. Daarna ga ik mezelf kwijlend troosten bij de mascara-winkel.quote:
ook al kiespijn? en dan ook nog die peesdinges.......quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, snoes. Hij laadt nog. Ik ga zo eerst naar de tandarts die me vast heel veel pijn gaat doen om me van de pijn af te helpen. Daarna ga ik mezelf kwijlend troosten bij de mascara-winkel.![]()
Het kalf rent wel steeds over laptops heen.
da's vaak zo ...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef Noek het volgende:
Maar sinds ik eindelijk die afspraak bij de tandarts heb gemaakt, heb ik geen last meer gehad van die kies. Als ik hem nu een maand verzet, zou ik dan een maand pijnvrij zijn?
Klinkt goed maar ik laat het dan lekker doen als het rond een tientje ligt!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
het is overal verschillend soms tien euro, maar ik heb mijn adresje![]()
Vanmiddag toevallig mijn beautydagje, complete behandeling mét massage![]()
kadootje voor mezelf, geen vakantie dit jaar, dus highlight en een beatydagje
mag dan wel vin ik...
Je kan trouwens ook bij de etos of de DA pakketjes kopen om het zelluf te doen,
is hélemaal goedkoop, maar daar heb ik dan weer geen geduld voor voor dat gemier...
dat is deze verf
[ afbeelding ]
JA !quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh!
Zijn er mensen die serieus zonder mascara door het leven gaan?
Oef, praat me niet over tandartsen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, snoes. Hij laadt nog. Ik ga zo eerst naar de tandarts die me vast heel veel pijn gaat doen om me van de pijn af te helpen. Daarna ga ik mezelf kwijlend troosten bij de mascara-winkel.![]()
Het kalf rent wel steeds over laptops heen.
Ja?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh!
Ja, nee, dát verklaart een hoop natuurlijk!quote:
Ik hoor het ook pas net voor het eerst. Echt zo'n,' Mijn wereld, wat doe je met me??,' momentje.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh!
Dakannie.quote:
Oh ja, jij hebt helemaal zo'n ding voor de boeg hè. Hoe is het daarmee?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef, praat me niet over tandartsen!![]()
![]()
wanhoop naarbij hier maar wil je wel ff veel sterkte wensen. Trouwens, mijn poes heet Snoes!
En troosten mag zeker na de tandenbeul!
ik voel me al naakt als ik alleen mascara op hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Mogguh!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nee, dát verklaart een hoop natuurlijk!![]()
Ik doe zélfs op mijn geverfde wimpels kleurloze mascara.![]()
Ja, echt mijn hele wereldbeeld is compleet geshift ook nu.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoor het ook pas net voor het eerst. Echt zo'n,' Mijn wereld, wat doe je met me??,' momentje.
Zwaar aan het uitstellen, durf nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, jij hebt helemaal zo'n ding voor de boeg hè. Hoe is het daarmee?
Nee! Echt, over 20 jaar weten we nog wat we deden toen we dit nieuws hoorden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, echt mijn hele wereldbeeld is compleet geshift ook nu.Niets zal meer het zelfde zijn.
nou, gewoon. Net wat meer schwung. Anders zitten ze daar maar zo te zitten.quote:
Wat zonde. En elke week had je het al achter de rug kunnen hebben. Echt hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zwaar aan het uitstellen, durf nog niet.
Ja!.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee! Echt, over 20 jaar weten we nog wat we deden toen we dit nieuws hoorden.
Zo'n van Gogh momentje dit.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, gewoon. Net wat meer schwung. Anders zitten ze daar maar zo te zitten.
Alleen maar. Maar ik weet niet of dat aangeboren is of van de mascara.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je dan zó'n geile oogopslag ?![]()
Ga ik het ook eens uitproberen
Yep, ik weet het, het is zwak.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat zonde. En elke week had je het al achter de rug kunnen hebben. Echt hoor.
Hopelijk heb je het binnenkort allemaal écht achter de rug.
En het tocht lekker door.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:56 schreef FANN het volgende:
[..]
krijg je dan zó'n geile oogopslag ?![]()
Ga ik het ook eens uitproberen
ik ga het maar niet proberen, dat wordt een rotzooitje bij mij...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Alleen maar. Maar ik weet niet of dat aangeboren is of van de mascara.
ja maar ...kleurloos ...dat zie je niet hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga het maar niet proberen, dat wordt een rotzooitje bij mij...
sterkte...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Goed, ik ga de kies poetsen waar ik écht écht écht geen last meer van heb sinds 3 dagen.
Zit ik daar voor de kat z'n kies.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Goed, ik ga de kies poetsen waar ik écht écht écht geen last meer van heb sinds 3 dagen.
Zit ik daar voor de kat z'n kies.
nee.. maar het zal wel vettig zijn enzo, en als ik dan lach heb ik die rotzooi over mijn giecheltjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar ...kleurloos ...dat zie je niet hoor
waterproof geen idee dan....of gaat dat bij jou ook ter zielequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nee.. maar het zal wel vettig zijn enzo, en als ik dan lach heb ik die rotzooi over mijn giecheltje![]()
écht je weet niet half hoe erg het is dat huilen als ik lach, écht tranen met tuiten
da's niet tegenop te werken met make up
jah..... want dan ga ik in mijn ogen wrijven enzo..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
waterproof geen idee dan....of gaat dat bij jou ook ter ziele
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef FANN het volgende:
[..]
jah..... want dan ga ik in mijn ogen wrijven enzo..
nee écht is niks voor mij, als het écht écht moet iets speciaals wil ik er nog wel wat make up tegen
aangooien maar wel minimaal....
aan de eind van de avond zie ik er uit als een portiekhoer met al die uitgelopen make up
ik ga hier aan de lsag zodat ik straks de zon in kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
jah.... lach maar, tis een drama......![]()
effe koffie pakken
ik ben te lui om de halve dag te zonnen, pak mijn zonnebankje gewoon ffquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
heb net twee wassen tegelijk in de droogtrommel gegooid, kijken of die het kan...![]()
druk, druk en nog eens druk, voordat ik de verhuiswagen weer kan inrichten..
Dus weinig zon voor mij vandaag.
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw! wat kan ie allemaal?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:35 schreef Nizno het volgende:
ik heb mn nieuwe foon... speeeeeeeeeeeeeeeeelgoeddddddddddddddd
deze moet je hebben Honda !quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
heb net twee wassen tegelijk in de droogtrommel gegooid, kijken of die het kan...![]()
Hij heeft een Silver N.health system...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:44 schreef FANN het volgende:
[..]
deze moet je hebben Honda !
10 kg wassen in één keer en 6 kg drogen
[ afbeelding ]
http://www.prijsvergelijk(...)nes/samsung_wm1255a/
Wanneer is de grote verhuizing Hondjes?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef hondjes het volgende:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:Zwembad was lekker!!
![]()
OOOOOOOH, kindjes lekker plonsen, mama's lekker rosé drinken () wie doet je wat.
Kwart glaasje maar hoor, maar het was zooooooooo lekker in het zonnetje met een meloentje en broodjes enenenenen...
Nee, wel die van Hondjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Copycat het volgende:
Wat een cutie. En een heel gaaf kussen ook, zo te zien.
Of zijn dat jouw extensions?
Het is een Zigzag! Het is Harriette Potter!quote:
Oh okay ik dacht al.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee joh. Dat is creme. Kleurig. Cremekleurige streepjes.
Aaaaaww wat een schatje! Hoe oud is ze nu?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:08 schreef Noek het volgende:
Remlof!
Het kalf op dag 1:
[ afbeelding ]
Vandaag
Sophie checkt het park:
[ afbeelding ]
Ik vind haar rock.
KapOt van de fles en het park:
[ afbeelding ]
Ongeveer 5/6/7 weken. We weten het niet maar qua eetgedrag is ze nu rond de 6 weken, denk ik. Op de bovenste foto was ze ongeveer 3 weken. Enige wat ze sinds een paar dagen doet, is via je broek omhoog klimmen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Aaaaaww wat een schatje! Hoe oud is ze nu?
Heh zo'n periode heeft Pixel ook gehad. Dat doet zeerquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ongeveer 5/6/7 weken. We weten het niet maar qua eetgedrag is ze nu rond de 6 weken, denk ik. Op de bovenste foto was ze ongeveer 3 weken. Enige wat ze sinds een paar dagen doet, is via je broek omhoog klimmen.
quote:
Kom hier in mei binnen. En ik kan het, zo het lijkt, lekker parkeren, want niet nodig. Zo ook de belastingteruggaaf niet. Een leuk appeltje voor de dorst.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Zo. Mijn vakantiegeld is ook binnen.
Vakantieliedje dan maar!
Heb niet gewerkt vandaag.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij bent al vroeg thuis!
Niks groots. Ik wil alleen nieuwe gordijnen en zulks. Zodat die doorrookte dingen weg kunnen. Oh, en ik wil eigenlijk binnenkort een nieuw fornuis met oven. Is volgens mij minder moeite dan het ouwe kreng dat ik heb spic en span te krijgenquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom hier in mei binnen. En ik kan het, zo het lijkt, lekker parkeren, want niet nodig. Zo ook de belastingteruggaaf niet. Een leuk appeltje voor de dorst.
Wat ga jij er mee doen?
Lastig hè, geld hebben en allemaal leuke dingen zien. Ik heb daar ook altijd moeite mee. Ik kan er nu naar kijken en dan een paar weken wachten. Meestal ebt het hebberig gevoel dan wel weg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Copycat het volgende:
En de rest wordt op een rekening geparkeerd waar ik moeite voor moet doen om er geld vanaf te halen. Ik leer het wel. Ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |