Wat ik zelf denk, geen idee... daarom vraag ik het je toch hangjasquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
Hoe het met crazy is?????
Tjah, wat denk je zelf
De lucht is blauw,
de zon die schijnt,
de temperatuur is boven de 20
Mooie vrouwen in het verkeer met rokjes en zonnebrillen en mooi haar ......
ik bedoel: Het gaat suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper![]()
![]()
en o jah:
vandaag heel de dag maar proberen te leren,
is hier toch geen fuck te doen haha
STERFquote:
3Packkkkkkkkkkkkk! Moggh jongen!quote:
Whehehequote:
Zeg meneer de badjas,quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik zelf denk, geen idee... daarom vraag ik het je toch hangjas
Het is zkr lekker weer!
Ik heb vandaag ook geen moer te doen
morguuh Droxzquote:
Wrijf het er nog ff in sletquote:
Je zegt wel "meneer" tegen me, dat dan weer wel!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zeg meneer de badjas,
Wilt u niet zo een toon tegen mij aanslaan
Anders zal ik oe is in oewe buik stampen(hoger kom ik niet want dan moet ik mn arm te ver optillen
)
Geen moer te doen ?
Je werkt toch in de ICT ? :p
ja maar in mijn ICT tijd nog geen moer tegen gekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je zegt wel "meneer" tegen me, dat dan weer wel!
Hoger meppen... dan moet je springen gek! En wie niet spingt is... *laat maar*
Zoiets, ik krijg betaald voor mijn hobby!
gezelligquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:48 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff opstaan en met een dinnetje kletsen die ik heeel lang niet meer gezien heb
succesquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:48 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ff opstaan en met een dinnetje kletsen die ik heeel lang niet meer gezien heb
PACKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
dat kwam niet door mij hoor dat me niet gezien hebtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
PACKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Hoe is het jongen
lang niet meer gezien haha
Dat klopt hahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:57 schreef tripack het volgende:
[..]
dat kwam niet door mij hoor dat me niet gezien hebt![]()
jah hier is het lekker weer. en nog druk aan het bouwen aan de website
und mit du ?
whehehe spannendquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt haha
haha, airco in de serverruimte is kapot haha
lol, hadden hier gisteren een leuk probleem...quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
btw ik kwam hier vandaag binnen en dacht al gelijk:
OMG
Naar de server ruimte lopen nu 2 dikke slangen (denk koeling haha)
die pieeeeeeeeeeeeeeeep netwerkbeheerder begon al gelijk met zijn monotome gezever.
Iedereen staat, hij ging zitten .....
zucht
Moe worden is leuk, alleen niet van werken! whehehehequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar in mijn ICT tijd nog geen moer tegen gekomen
in de Moer wonen ook wel lekkere wijvenmaar dat is een andere moer
ja maar van springen wordt ik moe heen jeweeeeets, geen zin meer om moe te worden
Wie niet springt, die is niet aan het werken
* Droxz.nl trekt lakens weg...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef draculettetje het volgende:
schiet niet op met mij
ben nog niet uit bed
quote:Hoewel de meeste ondervraagden aangeven geen moeite te hebben om het hele lichaam van zonbescherming te voorzien, worden de billen en het decolleté meestal vergeten. Mannen geven echter aan het geen probleem te vinden om deze lichaamsdelen vaker mee te nemen.
Die hadden echt niets te doen, en het geld moest zkr op ofzo... djeez wat een stuk wehhehehequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:07 schreef tripack het volgende:
Billen en decolleté slecht ingesmeerd
wat een onderzoek en wat een geweldige conclusies weer
[..]
* Droxz.nl zet verwarming aan, en zet een lekker bakje thee neerquote:
hahaha komt me bekend voor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
Tjah, die noodoplossing is wel leuk
airco staat buiten,
2 dikke slangen die over de trap door een deur heen gaan de serverruimte in.
IPV 2 nette kleine gaten voor die slangen hebben ze maar een groot vierkant uit de deur gehaald haha
en tri:
nat sproeien is ook wel goed idee
zal het ff voorstellen![]()
moe worden is een teken dat je gewerkt hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moe worden is leuk, alleen niet van werken! whehehehe
Wie niet springt is een homofiel!!!
tjah, de amateurtjes van de brandweer hahahaquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha komt me bekend voor!
Bij ons ging de stroom er af, dus tijdelijk airco systeem met van die generatoren buiten wehehe
Zal ff kijken of ik er nog foto's van heb...
hihi dan blijf ik nog langer liggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zet verwarming aan, en zet een lekker bakje thee neer
Kan die foto's ff niet vinden, zo maar ff aan coole collega vragen, die heeft die foto's gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, de amateurtjes van de brandweer hahaha
Draakjuh toch!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan blijf ik nog langer liggen swaffelen
en dat bijkletsen gebeurd over msn
Tjah, kan er niet meer van makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kan die foto's ff niet vinden, zo maar ff aan coole collega vragen, die heeft die foto's gemaakt
Brandweer en amateurs.... vage sjit!
Die vrouwen tegenwoordig ....quote:
whehehehquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die vrouwen tegenwoordig ....
en maar klagen ....
hahahah gewoon doenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tjah, kan er niet meer van maken
nagaan als ik voor 1 toest slaag, dat ik dan al meer papieren dan mister monotome gezeverzak heb haha
Omdat jij het bentquote:
ik help wel mee aanmoedigenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Omdat jij het bent
Opstaan Draakjuh, je kan het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |