Begin je nu tegen mij over argunmenten, zelf kan je alleen maarquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:31 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHA
argumenten op?
Als ik wil koop ik inderdaad een nieuwe 535i. Of d
please gtfo
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:32 schreef J2ZGTE het volgende:
HAHAHAHAHAHHA
argumenten op?
Als ik wil koop ik inderdaad een nieuwe 535i. Of d
*edit
maar helaas ik heb verstand van auto's en heb een smaak ontwikkeld.
Dus zal ik hem niet kopen
*edit
please gtfo u have been pwnd enough for today
Nop, dat is wat je aankomende/huidige vriedin waarschijnlijk heeftquote:
Owja heb ik ook nog, auwto van de sjaakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Begin je nu tegen mij over argunmenten, zelf kan je alleen maarposten.
2 jaar geleden heb ik hem ook nieuw geleased, niet gekocht nee geleased want dat hoort bij mijn werk.
Als ik hem zelf moest kopen had ik het nooit gedaan zonde van mijn geld.
Het is maar een auto, maar blijkbaar kom jij bijna klaar op je Toyota, dus wens ik je er veel plezier mee.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Nop, dat is wat je aankomende/huidige vriedin waarschijnlijk heeft
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:39 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Owja heb ik ook nog, auwto van de sjaak
maar wat je nu dus eigenlijk zegt, Is dat je helemaal geen auto hebt?
terrrringg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dude ,GTFO ofterwel mijn velgen zijn meer waard dan ((alle)) autos die JULLIE in jullie bezit hebben,quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Klopt.
En dat wil ik graag zo houden.
Mijn vriendin heeft al een prive auto en das meer dan genoeg.
Wat moeten we met 3 auto's?
Stoer doen op een internetforum zeggen dat ik 3 auto's heb?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
99% van de bevolking weet dat Toyota top is kwa techniek, 99% van de bevolking baalt dat ze zo bagger lelijk zijn.
En nu kom je klaar bij de gedachten, dat je denkt dat ik daar wakker van lig?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Dude ,GTFO ofterwel mijn velgen zijn meer waard dan ((alle)) autos die JULLIE in jullie bezit hebben,
Houdoe he
Hoe stom kan je zijn om velgen te kopen die duurder zijn dan een auto.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:47 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Dude ,GTFO ofterwel mijn velgen zijn meer waard dan ((alle)) autos die JULLIE in jullie bezit hebben,
Houdoe he
Ja. Net als de celica, mr2 en laten we de evo niet vergeten en de nissan sky dinges en impreza.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Je vindt een supra mk4 serieus lelijk?
mijn punt is gemaakt.
Je hebt in je post aantal alleen geen punten uiteengezet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Je vindt een supra mk4 serieus lelijk?
mijn punt is gemaakt.
Nee , maar Hiėrarchischquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
En nu kom je klaar bij de gedachten, dat je denkt dat ik daar wakker van lig?
Mr2, celica, Impreza , r33 kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ja. Net als de celica, mr2 en laten we de evo niet vergeten en de nissan sky dinges en impreza.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Hoe stom kan je zijn om velgen te kopen die duurder zijn dan een auto.![]()
Ah, je probeert je japanner er leuker uit te laten zien. Dat gaat niet.... De basis moet goed zijn.
En je maakt mijn punt alleen maar duidelijker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:53 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Nee , maar Hiėrarchischgezien heb je niet eens het recht om je hiermee te bemoeien.
Yupp en jij hebt niet eens "een" autoquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:55 schreef Houzer het volgende:
[..]
En je maakt mijn punt alleen maar duidelijker.
Een normale discussie is met jou niet te voeren.
Ik denk dat hij een metselaar of stucadoor is.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:52 schreef Houzer het volgende:
[..]
Je hebt in je post aantal alleen geen punten uiteengezet.
Je doet jezelf voorkomen als iemand met geld. Ik vraag me af hoe je aan het geld komt, meestal moet je een bepaalde vorm van intelligentie hebben, om een bepaalde functie te volbrengen of een bedrijf te runnnen, iets waarbij het bij jou totaal aan ontbreekt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een metselaar of stucadoor is.Die kopen vaak een auto voor 1000 euro en zetter er dan voor 5000 euro tupperware op.
Technisch gezien wel, alleen rijd mijn vriendin erin.quote:
Austin Martin, Jaguar Xkr, Alfa Spider en c8.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:54 schreef J2ZGTE het volgende:
[..]
Mr2, celica, Impreza , r33 kan ik begrijpen.
Wat is volgens jou een mooie (qwa design) auto dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |