JEzus heeee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:45 schreef Keiichi het volgende:
Ik woon op ongeveer 10km afstand van m'n werk. Lijkt een mooie afstand te zijn om te fietsen.
Maar dat doe ik dus nooit! Behalve vandaag en ik merk gelijk hoe zwaar het is en hoe lui varken ik eigenlijk ben dat ik zo'n klein eindje niet kan fietsen zonder moe te worden![]()
Klacht: moe zijn van fietsen.
Daar zijn auto's voor uitgevonden!quote:Daar zijn regenpakken voor uitgevonden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik zou eigenlijk ook een ander zadel voor mijn fiets moeten hebben. Na 2km doet m'n reet al flink zeer!
Omgquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
ik woon op 2 km van mn werk en ga over het algemeen met de auto...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
samequote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
heaumeauquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:28 schreef KudFokker het volgende:
Luie batsen![]()
Ik woon 180 km (heen en terug) van mijn werk
Dat fiets ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:32 schreef Qebbel het volgende:
Held!
En dat zeg je me nu pas?!?!?!?!?1?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt als een amerikaan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
Regen is het minst irritante, fucking tegenwind de hele tijd dat is pas irri.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef Klonk het volgende:
en dan nog regent het niet zo vaak als je denkt in Nederland, ik fiets elke dag 20-30 km en heb echt zelden een regenpak aan
regen én tegenwind, dát is het irritantste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Regen is het minst irritante, fucking tegenwind de hele tijd dat is pas irri.
Lang leven mijn scooter
Joah ik woon op 50m van m'n werk, ga ook vaak met de auto. Gewoon makkelijk om tussen de middag in de lunchpauze ff boodschappen te doen ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:21 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Ik heb ooit wel eens gewerkt 1 straat verder op van waar ik woonde.
Ging ik ook met de auto![]()
Maar ik ga trouwens zelden met de auto. Heb een brommer
Echte bazen worden gereden in een limousinequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:17 schreef DoctorB het volgende:
Ik heb ook zo'n collega. Woont 4 km van zijn werk af en komt 1 keer in het jaar op de fiets. Je ziet meteen wanneer, je denkt nl. dat ie op het punt staat dood te blijven...
Zelf fiets ik iedere dag naar mijn werk. Weer of geen weer. Echte bazen kunnen tegen regen en sneeuw...
om vervolgens heul veul geld te betalen om in een muffe sportschool een kwartiertje op een hometrainer te mogen zittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:22 schreef beverton het volgende:
[..]
Echte bazen worden gereden in een limousine
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:19 schreef DoctorB het volgende:
Niets schenkt meer voldoening dan de elementen trotseren:
[ afbeelding ]
Als je geen benen hebt wel ja. Anders kun je aan jezelf gaan twijfelen voor w.b.t. je conditie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef Catch22- het volgende:
herkenbaar +1
10km is echt wel ver trouwens hoor!
Maar ik doe dat dus niet elke dagquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef Mozy het volgende:
Ik fiets elke dag 14km heen en 14 km terug.
Zeikerd.
Dat valt reuze mee. Of je douched op je werk, of je droogt je rug met wat papier of een feun, of je doet een ander shirt aan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:53 schreef wise het volgende:
dat soort mensen herken je aan de zweet geur die om hun heen hangt na het harde fietsen
Je doucht op je werkquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Of je douched op je werk, of je droogt je rug met wat papier of een feun, of je doet een ander shirt aan.
Deo doet wonderen evenals elke dag een keer douchen.
Meuren naar zweet doe ik zelden tot nooit, of m'n deo moet geploft zijn...
Lui zweet meurt het hardst
Dat heb ik niet geschreven. De mogelijkheid is er wel, maar ik doe het niet. Collegafietser wel trouwens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Je doucht op je werkWHAHAH grapjas
Juistquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:
Sinds mijn auto dood is, fiets ik iedere dag naar mijn werk. Tien km heen en tien terug terug (joh!). Heb mijn auto sindsdien geen moment gemist. 's Ochtends lekker fris en 's avonds je hoofd weer leeg van werkgedoe voor je thuis bent.
en je leeft nog?? jeetje... het kan dus echtquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:26 schreef Mozy het volgende:
Ik fiets elke dag 14km heen en 14 km terug.
Zeikerd.
ik woon 220km (heen en terug) van mijn werk en ben wel eens op de (race)fiets naar mijn werk geredenquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:28 schreef KudFokker het volgende:
Luie batsen![]()
Ik woon 180 km (heen en terug) van mijn werk
Dat fiets ik niet hoor
met onweer... door e.o.a. kutpolder in het groene hartquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef S.Seagal het volgende:
Fietsen![]()
Het meest irritante is nog wel hagel
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Salatrel het volgende:
toevoeging op mijn vorige post:
1 keer per jaar met de fiets naar het werk en dat is als de auto voor de apk moet![]()
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Salatrel het volgende:
1 keer per jaar met de fiets naar het werk en dat is als de auto voor de apk moet![]()
Dus je hebt een oude baggerwagen. Bazenauto's zijn nieuw en hoeven pas gekeurd te worden nadat de bezittende baas hem heeft weggedaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:34 schreef Salatrel het volgende:
Als je een conditieloze slacker bent wel ja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef B.E.D het volgende:
Met een natte rug en onderbroek op je werk aankomen, en de hele dag plakkerig rondlopen
En dan kanker bezweet op je werk aankomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
JEzus heeee...
10km en dan nooit fietsen, sorry hoor.
Fiets dagelijks totaal 27km met een gangetje van 30km/u. Het duurt even voor je zover bent, maar je hebt wel 2x per dag een half uur flink getraind, en een dijk van een conditie.
Als je het dagelijks doet gaat het vanzelf steeds makkelijker. Het is gewoon een kwestie van discipline, en niet denken " oh het regent ik ga met de auto" Daar zijn regenpakken voor uitgevonden.
duitse degelijkheid enzo...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:21 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Dus je hebt een oude baggerwagen. Bazenauto's zijn nieuw en hoeven pas gekeurd te worden nadat de bezittende baas hem heeft weggedaan.
Ik begrijp dat je auto nooit een beurt oid nodig heeft...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef B.E.D het volgende:
Sommige mensen begrijpen het plezier van autorijden dus niet.
Het brullen van de motor, het acceleren, het terugschakelen, het gasgeven, de heerlijke track van WhitneyCeline Dion die uit de speakers schalt.
Fietsen doe je maar in je vrije tijd, zodat je na je tochtje meteen kan douchen.
dus inderdaad een oude baggerwagen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Salatrel het volgende:
[..]
duitse degelijkheid enzo...
beurt gaat samen met apkik rij in een astra uit 1999 en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. enige wat er ooit aan gedaan is is de accu vervangen (na ong 9,5 jaar)
Ten eerste vind ik het woord "kanker" in je post een redelijk nuttelooze toevoeging....quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:46 schreef Jajong het volgende:
[..]
En dan kanker bezweet op je werk aankomen. Lekker chill. Jij bent een IT'er zeker?
Welke fiets heb je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben eerder op m'n stage en studie als ik met de fiets ga.
Sneller dan het OV (OV) en sneller dan met de auto. Alleen met de motor gaan is sneller dan fietsen, maar 't ding is nogal diefstalgevoellig en ik vind 't zo zonde om <60 km ermee te rijden dat ik dan meestal maar met de fiets ga. Behalve als 't
regent
. Dan auto of OV.
Moet wel zeggen dat ik dan in een flink tempo fiets.
Ik zweet amper door het fietsen. Mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan en gelukkig hanteert mijn werkgever geen strikte kledingregels. In een T-shirtje en jeans en op slippers kan ik prima mijn hersenen gebruiken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:43 schreef B.E.D het volgende:
Met een natte rug en onderbroek op je werk aankomen, en de hele dag plakkerig rondlopen
Leuk als je toch maar pallets of post sorteert.
Maar dat werkt niet als je in je nette pantalon of overhemd moet rondlopen. Ook zonde van de lease Leon.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:45 schreef Keiichi het volgende:
Ik woon op ongeveer 10km afstand van m'n werk. Lijkt een mooie afstand te zijn om te fietsen.
Maar dat doe ik dus nooit! Behalve vandaag en ik merk gelijk hoe zwaar het is en hoe lui varken ik eigenlijk ben dat ik zo'n klein eindje niet kan fietsen zonder moe te worden![]()
Ik heb een brommerquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]godver, moe van 10km fietsen
kom op zeg. Gewoon vaker gaan fietsen, binnen een paar weken zal je zien dat het steeds makkelijker gaat. Dus hop met die dikke luie reet uit de auto en fietsen jij.
Eensch. liever regen dan tegenwindquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Regen is het minst irritante, fucking tegenwind de hele tijd dat is pas irri.
Lang leven mijn scooter
Absoluut , lekker om wakker te worden 's ochtends en heerlijk om even alle stress van de werkdag van je af te zetten als je naar huis fietstquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:19 schreef Copycat het volgende:
Sinds mijn auto dood is, fiets ik iedere dag naar mijn werk. Tien km heen en tien terug terug (joh!). Heb mijn auto sindsdien geen moment gemist. 's Ochtends lekker fris en 's avonds je hoofd weer leeg van werkgedoe voor je thuis bent.
Ik iets meer (rond de 6000km ) maar inderdaad, vaak staat de auto een beetje werkeloos voor de deur geld te kosten, maarja helemaal wegdoen is ook weer zowat he. Dan kan je ook lange stukken weer niet rijden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:30 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik fiets ook altijd maar nu heb ik dus een auto thuis staan die 70 euro per maand aan verzekering kost terwijl ik er 2500 km per jaar mee rij
Tja en sommige mensen begrijpen het plezier van fietsen niet. Geloof me dat ik, ondanks dat ik ook autofreak ben, echt liever naar mijn werk fiets dan met de auto ga. Op de fiets kan ik overal gewoon lekker doorrijden en door parkjes rijden terwijl ik met de auto alleen maar de ene rotonde na de andere krijg, oversteekplaatsen, verkeerslichten, trage voertuigen waar ik niet langs kan, brommobielen, drempels, files etc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:57 schreef B.E.D het volgende:
Sommige mensen begrijpen het plezier van autorijden dus niet.
Het brullen van de motor, het acceleren, het terugschakelen, het gasgeven, de heerlijke track van Whitney die uit de speakers schalt.
Fietsen doe je maar in je vrije tijd, zodat je na je tochtje meteen kan douchen.
Vroeger... Vroeger moest ik iedere dag 14km naar school, en weer 14 km terug fietsen. Moet ik ook niet meer aan denkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:18 schreef Catch22- het volgende:
herkenbaar +1
10km is echt wel ver trouwens hoor!
Beter dan van dat stinkvolk. Vroeger ook zo'n leraar op de middelbare school, dat hele lokaal rook naar zijn sportieve uitspattingenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat heb ik niet geschreven. De mogelijkheid is er wel, maar ik doe het niet. Collegafietser wel trouwens.
Wat is daar zo leuk/gek aan trouwens?
In al die regenachtige weken van de afgelopen tijd slechts een keer een beetje regen gehad onderweg. En ik smolt gewoon nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:52 schreef Klonk het volgende:
voor alle ´het regent huilies´
http://www.hetregentbijnanooit.nl/
Verdienen jullie daar zo weinig dat je er geen auto van kunt financieren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik zelf fiets elke dag zo'n 26 km, waarover ik ongeveer een uurtje doe.
Collega van me fietst zo ongeveer 60 km per dag, die woont fucking ver maar heeft geen auto enzo. Die vertrekt elke dag om 6.45 zodat hij er om 8.00 is
Dat zou ik dus niet kunnen. Respect voor fietsers
Je kunt wel gruwelijk sparen als je alle auto's de deur uit doetquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:58 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Verdienen jullie daar zo weinig dat je er geen auto van kunt financieren?
Heh joh zet het in de Telegraaf...quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:45 schreef Keiichi het volgende:
Hehe nee die kerel durft het nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kunt wel gruwelijk sparen als je alle auto's de deur uit doet
Die paar centen aan brandstof, belasting en verzekeringquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:08 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hehe nee die kerel durft het niet
En ik zelf heb op het moment geen auto ivm. de korte afstand tot het werk en een total-loss verklaard voertuig.
En ja, kan inderdaad gruwelijk sparen
3 uur lang file is dus minimaal 1,5 uur normale reistijd.. met de auto.... ik pas maar voor dat fiets idee van jou....quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:39 schreef cYbErTiM het volgende:
of nog beter
"*huil huil huil* de sportschool is zo duur en kost zoveel tijd" al jankend terwijl het deurtje dichtslaat van de auto om weer even 3uur lang in de file te staan zodat je het maaltijdje in de magnetron kan opwarmen incl sneer van vrouwlief.
ga toch fietsen!
quote:*huil huil huil* de sportschool is zo duur en kost zoveel tijd en ik sta graag uren stil elke dag weer en ga dan weer huilen bij HR dat er file stond en daarom was ik zo laat *huilll* al jankend terwijl het deurtje dichtslaat van de auto
quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
JEzus heeee...
10km en dan nooit fietsen, sorry hoor.
Fiets dagelijks totaal 27km met een gangetje van 30km/u. Het duurt even voor je zover bent, maar je hebt wel 2x per dag een half uur flink getraind, en een dijk van een conditie.
Als je het dagelijks doet gaat het vanzelf steeds makkelijker. Het is gewoon een kwestie van discipline, en niet denken " oh het regent ik ga met de auto" Daar zijn regenpakken voor uitgevonden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Die paar centen aan brandstof, belasting en verzekering
er staat totaal, dus heen en weer 27km, dus 13,5km enkele reis. Dat is in een half uur wel te doen maar dan moet je wel doortrappenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:11 schreef intraxz het volgende:
[..]
Knap dat je in een half uur 27 km kan rijden terwijl je toch 30 km per uur rijdt
Beter lezen joh... 2x per dag een half uur is 1 uur a 30km/u. Gezien je ook nog wel eens op moet trekken en bochtjes moet snijden is dit het gemiddelde van m'n kilometerteller.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 04:11 schreef intraxz het volgende:
[..]
Knap dat je in een half uur 27 km kan rijden terwijl je toch 30 km per uur rijdt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |