JEzus heeee...quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:45 schreef Keiichi het volgende:
Ik woon op ongeveer 10km afstand van m'n werk. Lijkt een mooie afstand te zijn om te fietsen.
Maar dat doe ik dus nooit! Behalve vandaag en ik merk gelijk hoe zwaar het is en hoe lui varken ik eigenlijk ben dat ik zo'n klein eindje niet kan fietsen zonder moe te worden![]()
Klacht: moe zijn van fietsen.
Daar zijn auto's voor uitgevonden!quote:Daar zijn regenpakken voor uitgevonden.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik zou eigenlijk ook een ander zadel voor mijn fiets moeten hebben. Na 2km doet m'n reet al flink zeer!
Omgquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
ik woon op 2 km van mn werk en ga over het algemeen met de auto...
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
samequote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
heaumeauquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:28 schreef KudFokker het volgende:
Luie batsen![]()
Ik woon 180 km (heen en terug) van mijn werk
Dat fiets ik niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:32 schreef Qebbel het volgende:
Held!
En dat zeg je me nu pas?!?!?!?!?1?!?!?!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt als een amerikaan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:13 schreef Salatrel het volgende:
Regen is het minst irritante, fucking tegenwind de hele tijd dat is pas irri.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:01 schreef Klonk het volgende:
en dan nog regent het niet zo vaak als je denkt in Nederland, ik fiets elke dag 20-30 km en heb echt zelden een regenpak aan
regen én tegenwind, dát is het irritantste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Regen is het minst irritante, fucking tegenwind de hele tijd dat is pas irri.
Lang leven mijn scooter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |