Even doorbijten binnenkort zit je in een mooi huisquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Flena het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
idd...met dit weer word ik daar niet vrolijk van
Tuurlijk. Wil je ook beeldmateriaal als bewijs enzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
gaan bels en HH neuken?
Wel even melden he, popjes
Nou, als het even kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wil je ook beeldmateriaal als bewijs enzo?
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad, doen wij niet moeilijk over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Misschien wil Bels zijn Transformer-film er wel afgooien om er een nieuwe op te zetten
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even doorbijten binnenkort zit je in een mooi huis
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.
Het nieuwe .rar verhaal komt eraan dusquote:
Nu voel ik me weer zo'n dom blondjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
Het nieuwe .rar verhaal komt eraan dusHH&B.rar
Tegen nerdpraat kun je niet opquote:
Dat is juist het verschil met de voorgaande. Nu zijn het twee mensen met hun volle verstandquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu voel ik me weer zo'n dom blondje
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is juist het verschil met de voorgaande. Nu zijn het twee mensen met hun volle verstandNiks dom.
Wat maakt dat jou danquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen nerdpraat kun je niet op![]()
Al begrijp ik het wel
Precies, dan nemen die foto's en filmpjes van jou en Bels stukken minder ruimte in als je ze wil bewaren voor het fappen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef heksehiel het volgende:
Ik snapte het .rar ding niet
Dat zijn toch bestanden die je moet uitpakken
![]()
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Precies, dan nemen die foto's en filmpjes van jou en Bels stukken minder ruimte in als je ze wil bewaren voor het fappen.
Ik zie net dat het hetzelfde voor jou geldtquote:
Post gewoon meteen even een .torrent dan kunnen we zorgen dat iedereen de foto's heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.
iets Japans icm een Katana denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |