Zullen we er een meet van maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe er wat aan Rip![]()
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinktbehalve op die foto waarmee je met die dolfijn zwemt natuurlijk
das dus een geur die jij meestal tegen komt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinkt![]()
Bied jezelf aan dan, knurftquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand anders die met jou wil zoenen.
KFquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zo
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbourquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laten wij een duikboot 'cruise' opzetten dan?
Dat onze klanten per torpedo mogen betalen
Singles: Blood & Guts meetquote:
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?
Dat zou te voor de hand liggend zijn.quote:
Ripquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbour
[..]
Singles: Blood & Guts meet
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomen
Dan is het meer van.....
"Nee wacht, die met die rode barret, mag ik die neerknallen?"
Das niet 1 van jouw facetten inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaan
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen idee eigenlijkNog nooit eentje gezien laat staan dat ik er aan gezetten heb
parkpop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uh ik was het niet van plan, waarnaartoe eigenlijk
Heb jij geen leuke zussen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpen
Een diamant heeft tenslotte ook maar een beperkt aantal facettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet 1 van jouw facetten inderdaad
Rent-a-rip, klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel fok mobiliserenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een singles date bureauquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je vindt mij weinig aan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, daar lijkt mij vrij weinig aan eigenlijk
En wat zijn dan haar functies als ze gehuurd wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |