Hoi.
Ik wil het graag met jullie hebben over een persoonlijke ervaring. Dit zou ook mijn vervangend dagboek kunnen worden genoemd.
Het begon allemaal ongeveer een week geleden. Tijdens een etentje zat ik naast een mens die blijk gaf van een beperkte sociale intelligentie. Het ging hierbij om een etentje met het hockeyteam. (Hockey.

, ohnee

). Een scala van gespreksonderwerpen passeerden de revue terwijl ik zat te genieten van mijn voedsel. En opeens, daar was het! Het ging over de vakantie plannen. Terwijl ik bleef genieten van mijn voedsel vertelde de persoon met beperkte sociale IQ over zijn plan. Hij ging met een vriend (hij zei: 'mijn vriend' maar corrigeerde dit heel snel.) door Oost-Europa reizen. Op zich niet zoveel mis mee. Er werd gevraagd welke steden hij allemaal ging bezoeken. Gevolg: 18 steden werden zo opgenoemd...dat moest een lange vakantie worden! De waarheid was echter anders, de planning was om dit alles te doen in 19 dagen.
Klacht: persoon die niet snapt dat je steden niet echt kunt leren kennen in een dag.
Klacht: persoon die denkt dat Japan toerisme cool is.
Klacht: persoon die denkt dat uitgaan 's avonds geen toegevoegde waarde heeft voor een vakantie.
Maar vrees niet dames en heren, zijn treinkaartje was 21 dagen geldig, dus hij had nog 2 dagen speling!!!!
Antiklacht: vakanties.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza