abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 november 2006 @ 22:07:20 #1
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_43591838
Kroatië is samen met hongarije kandidaat gastland voor Euro 2012.
12 jaar daarvoor waren België en Nederland samen gastland van de Eurocup.
Hier vind je een link naar de officiële website van wat Kroatië plant als gastland. (let erop dat ze de website nog zijn aant opbouwen, maar onthou ze alvast, dan zal er meer verschijnen en zal de engelstalige versie ook klaar zijn).

http://euro2012.hns-cff.hr/?ln=hr#

Wat vinden jullie van de kandidatuur van Kroatië en Hongarije voor Euro 2012?
Lijepa li si !
pi_43592001
2 grote relatief arme die samen het Ek gaan organiseren? lijkt me een slecht plan
  woensdag 15 november 2006 @ 22:40:07 #3
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_43593021
pff, weer een kandidatuur met twee gastlanden. Vind het doodzonde voor die ene plaats
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 november 2006 @ 00:22:19 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43595576
prima idee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48428210
*schop*

Morgen wordt bekend gemaakt wie het gaat worden. Kroatië / Hongarije, Italië of Oekraine / Polen.

Mijn voorkeur gaat naar Italië. Polen en Oekraine plaatsen zich bijna nooit voor het EK, hetzelfde geld voor Hongarije (en nu Zwitersland en Oostenrijk en in 2000 België). Zijn best sterke landen, maar moeten het eerst maar eens zelf afdwingen, ipv het te organiseren.

http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=64/newsid=528587.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 18:16:18 #6
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48428276
tt even aangepast
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48428440
Ben benieuwd of de gebeurtenissen in Catania en Rome nog invloed hebben op de favorieten rol van Italie.

Grootheid van voetballanden, of het feit of ze zich wel of niet makkelijk kwalificeren, zegt mij niets. Degene met het beste plan moet gewoon winnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48429209
Oekraïne + Polen lijkt me niks. Die landen hebben niks samen en liggen bovendien een 1000 kilometer uit elkaar. Bovendien lijkt de politieke situatie in Oekraine mij niet bijster goed voor het toernooi.

Hongarije + Kroatie lijkt me ook niet zo veel soeps. Het zijn beiden landen die niet echt een goede voetbal-infrastructuur hebben, geen clubs hebben die Europees aansprekende resultaten boeken (geen overwinteraars in Europa bijvoorbeeld) en een stadioncapaciteit die ook te wensen overlaat.

Blijft toch Italië over, mijnsinziens van deze 3 mogelijkheden degene die het meest logisch in de oren klinkt. De stadions zijn er al en bovendien zijn ze er sowieso wel op voorbereid. Ik zie weinig argumenten tegen, buiten de rellen eerder dit jaar. Maar dat zou in principe in elk land kunnen gebeuren...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 april 2007 @ 18:50:07 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48429380
Hongarije en Kroatie moeten idd flink bouwen, die hebben bij elkaar 3 stadions boven de 30.000
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48432151
Zal wel Italië worden.

Al zou zo'n EK in een "nieuw" land ook wel leuk zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 april 2007 @ 11:46:07 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48454369
verrassende winnaar!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48454589
Kan goed zijn om het eens een keer in Oost Europa te houden. Kan een boost geven daar.

UEFA.com
quote:
EURO joy for Poland and Ukraine
Wednesday, 18 April 2007

Poland and Ukraine have been chosen as joint-hosts of the UEFA EURO 2012™ final round. The decision was announced by UEFA President Michel Platini at the City Hall in Cardiff, Wales on Wednesday.

Three bids
The UEFA Executive Committee reached its verdict after examining the three bids on the final short list to stage the tournament in five summers’ time – Poland/Ukraine, Croatia/Hungary and Italy.

Projected venues
Both Poland and Ukraine will stage matches in four venues apiece at the 2012 finals. The projected Polish venues are Gdansk, Poznan, Warsaw and Wroclaw, with Dnipropetrovsk, Donetsk, Kiev and Lvov the host cities in Ukraine. Neither country has previously hosted a major finals tournament although both have strong footballing traditions: Poland were third at the FIFA World Cups of 1974 and 1982 while Ukraine’s footballers played their part when the USSR won the inaugural UEFA European Championship in 1960.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48454720
Schande! Het enige dat beter is in Oekraine en Polen is dat er genoeg hoeren zijn voor Engelse fans... maar voor de rest

En er was nochtans zo'n goede campagne...

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_48454896
Denk je dat ze in Oekraine en Polen die opstandige fans op een andere manier behandelen? Nee, natuurlijk niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_48455071
Oekraine en Polen .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 april 2007 @ 12:02:29 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_48455081
Het is weer eens wat anders dan Italië
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_48455148
Hoera

kan Italië niet standby blijven?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48455199
Jezuschristus . Wat een drama.
pi_48455278
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Oekraïne + Polen lijkt me niks. Die landen hebben niks samen en liggen bovendien een 1000 kilometer uit elkaar. Bovendien lijkt de politieke situatie in Oekraine mij niet bijster goed voor het toernooi.
Ik hoop dat je de uiterste grenzen van elkaar bedoelt, want Polen en Oekraine grenzen aan elkaar en het westen van Oekraine is ooit een deel geweest van Polen. Een politieke situatie in 2012 is niets over te zeggen nu. Als het in '78 in Argentinie kon, dan kan het ook wel in Oekraine in 2012.

De keuze voor Polen en Oekraine verbaast mij enigzins, maar anderzijds krijgt Oost-Europa steeds een dikkere vinger in de pap. Enige waar ik wel bang voor ben zijn supportersrellen. Polen en Oekraieners zijn nogal nationalistisch en fanatiek en de politie bikkelhard.

Overigens zit er in Polen en Oekraine genoeg geld om zoiets voor elkaar te krijgen. Ik ga over 2,5 maand eens een kijkje nemen in Oekraine. Kijken hoe het daar is gesteld.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 18 april 2007 @ 12:09:19 #20
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48455387
Heel verrassend. Op zich is het leuk dat het EK een keer naar Oost-Europa gaat, maar misschien is 2012 nog net wat te vroeg. Zeker voor de Oekraïne.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_48455391
Had Italië moeten zijn
pi_48455396
Die rellen kun je nu al voorspellen indd...
In Southern Sun
  woensdag 18 april 2007 @ 12:11:48 #23
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_48455487
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:09 schreef Afunados het volgende:
Had Italië moeten zijn
Anderzijds heeft Italië zich misschien niet goed genoeg voorbereid. Hun website was bijvoorbeeld verreweg de minst professionele van de kandidaten. Daarnaast is Italië natuurlijk de laatste tijd erg negatief in het nieuws gekomen op het gebied van veiligheid in de stadions.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_48455651
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:11 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Anderzijds heeft Italië zich misschien niet goed genoeg voorbereid. Hun website was bijvoorbeeld verreweg de minst professionele van de kandidaten. Daarnaast is Italië natuurlijk de laatste tijd erg negatief in het nieuws gekomen op het gebied van veiligheid in de stadions.
Een website is natuurlijk wel een van de laatste dingen om naar te kijken. Zoiets kan binnen korte tijd gemaakt worden.
Italië is natuurlijk negatief in het nieuws gekomen, maar dit kan natuurlijk een positief effect gaan hebben op de veiligheid in de stadions. We hebben het hier wel over een toernooi dat over 5 jaar pas gespeeld gaat worden.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_48455678
Heeft Italië haar tegenstanders niet gewoon onderschat?
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')