quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef IHVK het volgende:
Gouden tip: er bestaat een echte wereld buiten het internet waar je dit soort geluiden kunt opnemen.
Een gewaagde tip: probeer eens een andere zoekterm!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:21 schreef denkjedat het volgende:
30 jaar te zoeken op google op koe.mp3 en die shizzle maar krijg alleen maar domme koe geluiden te horen van 4 seconde . ik zoek natuurlijk gewoon geluid van een koeien stal die vrij lang duurt.
Wat doe je, ik was net bezig TS kennis te laten maken met de natuur.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:
http://www.freesound.org/samplesViewSingle.php?id=57788
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Een gewaagde tip: probeer eens een andere zoekterm!
iik woon op een boerderij jammer hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat doe je, ik was net bezig TS kennis te laten maken met de natuur.
Pssht... don't talk about the ''outside'' worldquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:22 schreef IHVK het volgende:
Gouden tip: er bestaat een echte wereld buiten het internet waar je dit soort geluiden kunt opnemen.
Dan moeten er ook wel koeien in de buurt zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:29 schreef denkjedat het volgende:
[..]
iik woon op een boerderij jammer he
en ook een goed apparaat dat kan opnemen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan moeten er ook wel koeien in de buurt zijn.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:54 schreef denkjedat het volgende:
[..]
en ook een goed apparaat dat kan opnemen..
ik dacht laat ik het makkelijker doen en op internet zoeken...
trouwens wij houden geen koeien maar schapen dus doeeei
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |