Ze is zwanger!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:14 schreef Breathtaking het volgende:
M'n hamster knaagt op alles, moet ik me nu zorgen maken?
is wel een klassiekerquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Gaan we nu iedere avond die twee keer de helft grap maken en uitleggen? Sanna was er zo van overstuur dat ik haar sindsdien niet meer terug heb gezien.
omdat sackboy weer post is sanna nu wegquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:16 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.quote:
Dat zou ze wel snappen hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
Van wie?quote:
jaquote:
Wat slecht! Excuses aanbieden, nu!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij had ze niet door dat het een grapje was en bloodysunday en ik bleven maar doorgaan maar ik heb haar daarna niet meer in de SC gezien.
Gers.quote:
Het probleem komt (quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
ik denk je goudvisquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou ze wel snappen hoor!
[..]
Van wie?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heb ik gemist, hebben jullie WD lopen pesten?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik mag geen 'je moeder-grappen' meer maken, thuis.
Nee, maar op een gegeven moment probeerde ze het wel uit te leggen met 2 halve borstenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je haar gezegd ik neuk je zo 2 keer de helft anaal?
je moederquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]![]()
Zal d'r leren met haar moeder grapjes.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het probleem komt (![]()
![]()
![]()
) als je het ook daadwerkelijk gaat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |