als je het niet weet waarom reageer je dan. pulldownnerd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:07 schreef BasEnAad het volgende:
Ik weet niet waar die pushupbroekjes te koop zijn.
Die kuchhh Homo KuchhHHh krijgt een aanbod om 665.000 euro per week te verdienen, en die slaat ie af omdat het te weinig isquote:
En dan kan je geen homo meer zijn?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:17 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Die kuchhh Homo KuchhHHh krijgt een aanbod om 665.000 euro per week te verdienen, en die slaat ie af omdat het te weinig is
kut muziek, listening right now.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En dan kan je geen homo meer zijn?![]()
Ga kutmuziek luisteren
Ik niet, alleen homo's zouden dat doen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Pritt het volgende:
Ach voor 6 ton per week zou ik ook wel in wat homo kleding rondlopen.
Voor zes ton in de week trek ik godver een jurk aan!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Pritt het volgende:
Ach voor 6 ton per week zou ik ook wel in wat homo kleding rondlopen.
Homo (dit zeg ik met liefde)quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor zes ton in de week trek ik godver een jurk aan!
Voor 6 ton kom ik mijn bed niet uit.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Voor zes ton in de week trek ik godver een jurk aan!
neuh, begin maar met downloaden: http://www.google.com/chromequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:58 schreef chiboi het volgende:
[..]
haal het aub weg.. ik kom mijn eigen topic niet meer in..
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef appelsjap het volgende:
[..]
neuh, begin maar met downloaden: http://www.google.com/chrome
door gelijk als de topic opengaat op Reageer te klikken..quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Faalhaas...Hoe kan je dan die reactie plaatsen
Doe dit topic naar ONZ ofzo, daar mogen we meer. Ik weet nog wat leuke plaatjes enzoquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Faalhaas...Hoe kan je dan die reactie plaatsen
Ik ben geen modquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:03 schreef H-blast het volgende:
![]()
[..]
Doe dit topic naar ONZ ofzo, daar mogen we meer. Ik weet nog wat leuke plaatjes enzo
Waarom ben je blauw dan liegerik?quote:
Je bent serieus homo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef chiboi het volgende:
Hoezo ONZ, fucking nerds jullie hebben mijn topic verneukt met al jullie gayreacties.. this ought to be a fucking serious topic..
Ik ben niet blauwquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:08 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom ben je blauw dan liegerik?
ik wil in zijn voetsporen treden..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:30 schreef tho_Omas het volgende:
Je wil dat shirt en die broek. Wat ben je nou voor lamlendige mooiboy.
Als elke dag verschillende lekkere chicks neuken, een mietje is..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wilt ook een mietje worden?
Die paraderen alleen naast hem om de media te misleidenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:01 schreef chiboi het volgende:
[..]
Als elke dag verschillende lekkere chicks neuken, een mietje is..
Jawohl...
Denk je dat de smaatjes dat broekje diggen? En denk je niet je met geld heel veel kunt compenseren?quote:
wat doe je in dan in een nichtentopic als deze..quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef DutchErrorist het volgende:
HOUD OP!!
IK MOEST BIJNA KOTSEN!!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:04 schreef DutchErrorist het volgende:
HOUD OP!!
IK MOEST BIJNA KOTSEN!!!
quote:
haha ik ook! vre-se-lijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:09 schreef Maikuuul het volgende:
Heeft er iemand wel eens kerels met een string op het strand zien lopen ?
Ik wel 1x
yeap die rode uit de op, is van pradaquote:
Ik bespeur jaloezie !quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef Booomer het volgende:
Een smerige over-rated teringflikker is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |