oehh Sedan tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
iemand nog iets leuks gedaan? of iets te melden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Ik heb lekker lopen barbecueën op het balkon.
Gezelliequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
is dat niet lastig omdraaien als je ermee heen en weer loopt??quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Flena het volgende:
ik was echt zeiknat man...al die kinderen deden me nat gooien![]()
en...nu vanavond..kwam een vriendin me helpen behang eraf halen..je raad nooit wat er gebeurde..durf het bijna niet te zeggen...
Wat voor kleur broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nouja!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
en...nu vanavond..kwam een vriendin me helpen behang eraf halen..je raad nooit wat er gebeurde..durf het bijna niet te zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe doe je dat??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe kan dat nou met je godelijke lichaam
Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
je had toch continu erachter aan moeten lopenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja!
En dan nodig je me niet eens uit?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je had toch continu erachter aan moeten lopen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]hoe doe je dat??
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
T_S jij hebt een bril nodig want ik heb geen goddelijk lichaam
Kiek um goan!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Flena het volgende:
[..]
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapot![]()
Vlieg je daarvoor over dan?quote:
Uhuh! Veel te veel gegeten.quote:
Nee hoor, vuurvaste handen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
is dat niet lastig omdraaien als je ermee heen en weer loopt??
Paste niet meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja!
En dan nodig je me niet eens uit?
Dus de les is: altijd rokjes dragen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Flena het volgende:
[..]
nou..hij was in de droger geweest...en toen zat ie iets te strak zeg maar...dus ik klim het krukje op...en toen was het krrrrrrrrrrrrrt hoppa broek kapot![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
je had toch continu erachter aan moeten lopen
zie je het voor je...in een rokje op een krukje staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de les is: altijd rokjes dragen.
Ja, tis maar goed dat het balkon niet in de fik kan want ik ben echt een meisje op dat gebied.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh dat waren die rook signalen
haha ja dat is zo lekker handig als je op een ladder staatquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus de les is: altijd rokjes dragen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, tis maar goed dat het balkon niet in de fik kan want ik ben echt een meisje op dat gebied.
houd zich wijselijk stilquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Flena het volgende:
[..]
zie je het voor je...in een rokje op een krukje staan
oja...de mannen zien dat voor zich natuurlijk
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha ja dat zo lekker handig als je op een ladder staat![]()
** voor de mannen om te gluren dan he
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
houd zich wijselijk stil
*mompelt iets over scheurende strings en wat daar de oplossing voor is*
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze manquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:47 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
houd zich wijselijk stil
*mompelt iets over scheurende strings en wat daar de oplossing voor is*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
2 zielen 1 gedachte hequote:
*fluit*quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze man
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staanquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
vertel vertel vertel... wat is de oplossing ohw wijze man
Ja, is ook veel beter joh. Al die ongemakkelijke kleding, dat schuurt en knelt alleen maar af. Voel je vrijer zonder!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan![]()
hahahaha
de raadgever geeft raad
We moeten je het wel heeel makkelijk maken hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan![]()
hahahaha
de raadgever geeft raad
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatiequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
We moeten je het wel heeel makkelijk maken he
ja moest er nog es bijkomen dat we naakt moesten gaan klussenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatieje mag het rokje toch gewoon dragen
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
de string laten voor wat die is en alleen dat rokje aan doen en op een krukje of ladder gaan staan
hahahaha
de raadgever geeft raad
.quote:
hahaha kunnen er geen verf vlekken op je kleding komen tochquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ja moest er nog es bijkomen dat we naakt moesten gaan klussen
nou beetje lingerie maakt het toch juist spannend.... niet gelijk alles blootgevenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nou ja makkelijk zie het als een extra stimulatieje mag het rokje toch gewoon dragen
Wie had het over klussen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Flena het volgende:
[..]
ik verander me nickname in behang okquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg toch gedachte 2vrouwen behang aftrekken
daar is het rokje voor moet dan wel net lang genoeg zijn en net kort genoeg dusquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou beetje lingerie maakt het toch juist spannend.... niet gelijk alles blootgeven
jaaa maar zolang ze dat behang aan het trekken zijn hebben ze geen tijd voor jouquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
krijg toch gedachte 2vrouwen behang aftrekken
hahhaaquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik verander me nickname in behang ok
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:53 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
daar is het rokje voor moet dan wel net lang genoeg zijn en net kort genoeg dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |