Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Juist niet. Het triggert mensen en misschien een leuke Single meet. Misschien wil jij geen anderen ontmoeten en/of niet weten waar anderen heen gaan om te feesten, soit. Maar anderen willen weer niet weten hoe jij je Civic pimpt en daar vertel je ook over.
Laten leven. Mooi principe.
nou zeker topkwaliteitquote:
En daar gaat het fout... Je bent hier namelijk niet alleen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.
jaa hoorquote:
Mee eensquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
En daar gaat het fout... Je bent hier namelijk niet alleen...
Laat het dan maar lekker in de OP staan zolang de lijst niet te groot word en er meer dan een single naar toe gaat is het een meetquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie niet waar je dat vandaan haalt maar pas als iemand er wat over vraagt ga ik erop in, verder boeit het me ook niet veel of mensen zich wel of niet daarvoor interesseren.
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Lekker doe mij er ook eentjequote:
Doe mij er maar eenquote:
Volgens mij moet je even leren lezen, het ging namelijk over het punt of iemand wel of niet wat aan mij vroeg.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:45 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Lekker laten roepenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Carooltje? Succes met de mannen
haha tnx meis!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Aangezien ik niet van dance zou ik niet aanwezig bij die meets. Maar als er iets anders wordt georganiseerd dan zal ik zeker komen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.
Helemaal eens met TS. NIet topicstarterquote:
Mijn wekker gaat om 6.15 en ik "moet" nog even een aflevering van GA kijkenquote:
ej ej laat mij er ff buiten... dit is jullie discussie... krijg ik zometeen weer met dequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mafkees heeft helemaal gelijk. En gezien de instemming van de dames (o.a. Carooltje79) zijn er meer positief ingestelden.
Weltrustenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
Mijn bed roept!
Ja je kan geen GA missen slaaplekker meisiequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om 6.15 en ik "moet" nog even een aflevering van GA kijken
Naar Rammstein komen ook mooie vrouwen...quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangezien ik niet van dance zou ik niet aanwezig bij die meets. Maar als er iets anders wordt georganiseerd dan zal ik zeker komen.
quote:
Ik had het niet tegen julliequote:
Alsof jij daar nee tegen zegt, sletje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ej ej laat mij er ff buiten... dit is jullie discussie... krijg ik zometeen weer met devan Sedan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |