quote:en ik luister aan haar deur,
En het nu snel als "grapje" afdoen. Dat gaat 'm niet worden vrees ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Hihi mijn ingebouwde grapje is jullie opgevallen. Natuurlijk zijn dit momenten waarbij ik 'en passant' langsloop, stelletje vandalen!
wehehequote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
En het nu snel als "grapje" afdoen. Dat gaat 'm niet worden vrees ik.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef schreef het volgende:
[..]
Ergeren. 'Ik erger mij aan'. Dat gedrag irriteert jou, maar jij ergert je aan het gedrag.
Volgens mij was dat een ingebouwd grapje van TSquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef schreef het volgende:
[..]
Ergeren. 'Ik erger mij aan'. Dat gedrag irriteert jou, maar jij ergert je aan het gedrag.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een ingebouwd grapje van TS
failquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Hihi mijn ingebouwde grapje is jullie opgevallen. Natuurlijk zijn dit momenten waarbij ik 'en passant' langsloop, stelletje vandalen!
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een ingebouwd grapje van TS
De aantrekkingskracht tussen een man en vrouw doet wonderenquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:
Vaag is dat, ken ook enkele van zulke vrouwen, zwaar irritant!
Zijn ze bij vrouwen in de buurt zijn ze zo sikkeneurig als de pest, komt er een man voorbij dan beginnen ze te stralen en te doen en ineens zeer truttig te zijn...
fuck off doe normaal enzo
"Dat gaat 'm niet worduh!"quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
En het nu snel als "grapje" afdoen. Dat gaat 'm niet worden vrees ik.
quote:
Sowieso eigen wc-papier hebben in een studentenhuisquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Lundegaard het volgende:
Je druk maken over het gebruik van jouw wc papier door een ander.
Halloooo, het gaat over FUCKIN WC PAPIER!!!!![]()
Ben je nou echt zo`n mongool die zich daar druk over maakt of neem je ons nu in de maling?![]()
Ik gok het laatste. Tenminste, dat ik hoop ik voor je.
Dat was een ingebouwd grapje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Lundegaard het volgende:
Je druk maken over het gebruik van jouw wc papier door een ander.
Halloooo, het gaat over FUCKIN WC PAPIER!!!!![]()
Ben je nou echt zo`n mongool die zich daar druk over maakt of neem je ons nu in de maling?![]()
Ik gok het laatste. Tenminste, dat ik hoop ik voor je.
Tell me about it.quote:
Dat bedoel ik! Het lijkt wel alsof die twee in het weekend WC-rollen OPETEN ofzo! Of dat ze zoveel pleepapier nodig hebben om die sperma op te vegen of haar kut schoon te maken DAMN!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tell me about it.
Als ik alleen woon: 1,5 maand met 4 rollen
Als ik samen woon (2x redelijke tijd gedaan): 1,5 week met 4 rollen
Betaal me krom als er een vrouw bij is.
Chique hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:36 schreef justmattie het volgende:
Gewoon geen pleepapier meer op de wc hangen. Je neemt gewoon elke x de rol mee van je kamer naar de wc. Opgelost
Geeft dat niet een beetje een camping gevoel ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:36 schreef justmattie het volgende:
Gewoon geen pleepapier meer op de wc hangen. Je neemt gewoon elke x de rol mee van je kamer naar de wc. Opgelost
Het hele jaar door vakantie!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Geeft dat niet een beetje een camping gevoel ?
Zo vreemd vind ik dat niet. Heb hier 6 maanden lang iedere week een nieuw pak gekocht maar denk maar niet dat als er een keer niets stond een ander ff dacht laat ik eens wat neerzettenquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:54 schreef Agiath het volgende:
[..]
Sowieso eigen wc-papier hebben in een studentenhuis![]()
![]()
![]()
En andere mensen ervoor betalen
Hoe geïsoleerd van elkaar moet je dan wel niet leven zeg
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!! Je 11 cents, wat doe hij!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:19 schreef r3gi3boy het volgende:
gebruik maken van mijn wc-papier zonder er voor te betalen
Jullie hoeven je lul niet af te vegen, daar ligt wss de helft van het mysterie.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Het lijkt wel alsof die twee in het weekend WC-rollen OPETEN ofzo! Of dat ze zoveel pleepapier nodig hebben om die sperma op te vegen of haar kut schoon te maken DAMN!
Het gaat dan zooo hard dat ik er bijna wat van wil zeggen want het is dus wel Page superdeluxe pleepapier dat kost een godsvermogen, en als zij het dan gebruiken om weet ik veel wat mee af te vegen ipv de reet op het toilet, tja dan kopen ze maar hun eigen wc-papier vind ik!
ja - en als je als vrouw succes wilt hebben moet je met een lagere stem praten: Margaret Thatcher heeft hier speciaal voor op cursus gezet omdat ze eigenlijk met best een piepstemmetje praatte - tja: dan maak je geen goede indruk he?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14
schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Gaat automatisch, ik merk het zelf niet maar mijn moeder zei een keer dat ik als ik mijn vriend aan de telefoon heb opeens ietsjes hoger ga praten
!
En serveersters doen het ook vaak trouwens. Zelf ook nog gedaan. Weet niet wat dat is, idee dat je vriendelijker klinkt ofzo?
Zeg dat ze moeten vouwen en niet proppen!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:31 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Het lijkt wel alsof die twee in het weekend WC-rollen OPETEN ofzo! Of dat ze zoveel pleepapier nodig hebben om die sperma op te vegen of haar kut schoon te maken DAMN!
Het gaat dan zooo hard dat ik er bijna wat van wil zeggen want het is dus wel Page superdeluxe pleepapier dat kost een godsvermogen, en als zij het dan gebruiken om weet ik veel wat mee af te vegen ipv de reet op het toilet, tja dan kopen ze maar hun eigen wc-papier vind ik!
Is dat serieus zo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:18 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ja - en als je als vrouw succes wilt hebben moet je met een lagere stem praten: Margaret Thatcher heeft hier speciaal voor op cursus gezet omdat ze eigenlijk met best een piepstemmetje praatte - tja: dan maak je geen goede indruk he?
ik ga hier niet zitten liegen hoor!!quote:
quote:Zo zal een hoge stem minder snel aanvaard worden bij gezaghebbenden. Vrouwen als Margaret Thatcher, Brits oud-premier, volgden tijdens hun carrière stemtraining om hun stemgeluid flink te laten zakken.
Voordeel is dat je nu niet geheimzinnig hoeft te lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:59 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Geeft dat niet een beetje een camping gevoel ?
Volgens mij brengen die luisterstrips nog heel wat op als je ze verpatst.quote:...blaat ze met het stemvolume van tante Sidonia...
quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:24 schreef schreef het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |