Hou je van spannende wedstrijden?quote:
dat bedoel ik gast hoe zuur is datquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Ohja, voetbal is al populair in de VS, met name bij de vrouwtjes
Ik zal in het vervolg bij ieder te overwegen slotje jou vragen om advies.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:25 schreef BoemBats het volgende:
Volgens mij zijn de mods nog te verbaasd van de uitslag om een slotje te plaatsen.
Dat staat er anders niet in je OPquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:23 schreef dekloonvanzuen het volgende:
[..]
dat bedoel ik gast hoe zuur is dat
Europa -> Voetbalquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:27 schreef Biogarde het volgende:
Ik wil nog steeds weten wat de reden van dit topic is eigenlijk.
Mjah, ze zijn ook beter met schaatsen soms. En wij met honkballen. Soms, heel soms. En nu?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef amonl het volgende:
[..]
Europa -> Voetbal
Amerika -> American football
Amerika > Europa(wereldkampioen Spanje) met Voetbal... schande.. !!
Wat een doemdenker ben jij zegquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef dekloonvanzuen het volgende:
je weet het maar nooit, ze bemoeien zich al met zo veel.
Italië is wereldkampioen voetbal hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:29 schreef amonl het volgende:
[..]
Europa -> Voetbal
Amerika -> American football
Amerika > Europa(Europees kampioen Spanje) met Voetbal... schande.. !!
Het ging even om de confrontatie tussen Spanje en de VSquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is wereldkampioen voetbal hoor
SPanje is Europees kampioen.
Beat ya on the edit !quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is wereldkampioen voetbal hoor
SPanje is Europees kampioen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
President Barack Obama accepts invitation to 2010 World Cupquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een doemdenker ben jij zegJa ik denk dat Obama morgen direct het volk toe zal spreken en iedereen zal verplichten een voetbalcursus bij te wonen
Dit alles om de Europese hegemonie op voetbalgebied te doen doorbreken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |