jaquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:03 schreef en_door_slecht het volgende:
En Fles weet alleen dingen over echte treinen in echte landen.
quote:
Inderdaad ja, erg irritantquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met dat ongeduldige gedoe of zo
Nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kap eens met dat ongeduldige gedoe of zo
Net alsof jouw antwoord al ooit goedgekeurd isquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:19 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee.Na Het Binnenhof van Jair ga ik pitten, dus rap een beetje, ik heb een achterstand goed te maken.
Jazeker! In deel 1619.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof jouw antwoord al ooit goedgekeurd is
Ik lees ook wel eens een boek en ik keek graag samen met mijn ex naar romantische films zoals Tristan & Isolde.quote:
Truequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:27 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn echt bizar weinig punten uitgedeeld tot nu toe in dit topic(voor een dubbele punten topic)
Ja maar hoe heet ze?quote:
Shit, interessegebied van me. Kom er niet op, puntje van tong en zo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:22 schreef Ofyles2 het volgende:
Sodor was het goede antwoord.
Misschien hebben jullie iets meer met opera's:
is een Keltische legende. Het is een veel gebruikt thema, waarbij de geliefden op het eind in elkaars armen sterven. Het is mogelijk dat William Shakespeare zijn Romeo en Julia op deze legende baseerde. Hoewel het zeker is dat Shakespeare hem baseerde op Thisbe en Pyramus, een oude Griekse mythe.
Wat is![]()
Wel van Monaco maar geen Christina.quote:
Ach ieder zijn voorkeur.quote:
Haar dochter.quote:
Yep Charlotte (Carlotta) Pomeline Casiraghiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |