nog maar 25 minutenquote:
En de volgend post weet je het ineens?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik laat het hier ook even lopen
Nou, weinig kans op deze keer. Achterdochtigerdquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En de volgend post weet je het ineens?
Nou wel met smillie en weer niet begrepen......quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weinig kans op deze keer. Achterdochtigerd
Mss moeten we ff MSNnen of zoquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou wel met smillie en weer niet begrepen......
Blijkzaam niet? Ik wist het ook niet hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Indo-Europees is toch hetzelfde als Indo-Germaans?
Ik wordt daar nerveus van. Hele tijd dat geklets. Ik heb het niet meer op mijn computer.quote:
Nee het heet Indo Europees niet Indo Germaansquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:42 schreef en_door_slecht het volgende:
Indo-Europees is toch hetzelfde als Indo-Germaans?
Join the club.quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wordt daar nerveus van. Hele tijd dat geklets. Ik heb het niet meer op mijn computer.
Mja, dat kan hequote:Op woensdag 24 juni 2009 23:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wordt daar nerveus van. Hele tijd dat geklets. Ik heb het niet meer op mijn computer.
Aaardig gokje, zou zomaar kunnenquote:
bekend van:quote:
Denk hetquote:Op woensdag 24 juni 2009 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kun je?Was die eerste dat ook?????? ???????
ja, en van nog wel meer.quote:
Wie was De Adelaar van Toledo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:51 schreef mr_anonimous het volgende:
Nu hopelijk weer een beetje beantwoordbare vraag....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |