abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85022101
Goed plan Bierie!
pi_85022366
Als ik de volmaker ben van dit topic, zou iemand anders mijn taak om een nieuw topic te maken willen overnemen? Zit op m'n mobiel namelijk..
pi_85022519
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Reflectionne het volgende:
Als ik de volmaker ben van dit topic, zou iemand anders mijn taak om een nieuw topic te maken willen overnemen? Zit op m'n mobiel namelijk..
Ja hoor, maar kan je de OP nog langer dan een normale post aanpassen? Want ik heb niet zoveel tijd nu en wil dan wel de tijd nemen om 'm goed op te maken...

EDIT: ik maak wel een nieuw topic, meteen.

EDIT2: even geduld nog. Bijna klaar. Nog wat mooie foto's!

EDIT3: done! :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Sodium op 08-08-2010 21:52:17 ]
pi_85023060
Dankje Sodium :)

AID, AID, AID :D *O* Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
pi_85023820
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 21:16 schreef Reflectionne het volgende:
AID, AID, AID :D *O* Ikvind het flauw dat ik nog niet weet wie mijn kindjes zijn en dat m'n kindjes wel weten dat ik hun mama ga zijn.. Ik wil weten hoeveel, geslacht, nationaliteit etc
In mijn geval zag ik twee hotmail adressen staan van beide AID mama's meteen maar in msn geslingerd. Maar tot op heden niemand online gezien :P

Leek mij wel handig als ze ineens online zouden verschijnen maar ach zo kom ik er ook wel :)
Profiel opgeheven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')